baznashr

گیم‌شات: معرفی بازی موبایلی Cluster Rush

on .

بخواهیم قبول کنیم یا نه حدود نود درصد عوام، بازی‌های موبایل را از سبب سرگرمی و تفنن انجام داده و به‌عبارتی جهت وقت گذرانی سراغ بازی می‌روند. کاری به‌این قضیه ندارم که تعریف بازی از دید جامعه ایران یعنی اجرا، افقی نگه داشتن گوشی و تصویری سبز که باقی‌اش را نگفته خواهید فهمید (!) با این موضوع کاری ندارم اما اگر مقصود مطلقا سرگرم شدن است و فاتحه دیگر ارکان را می‌خواهید بخوانید، موردی نیست سرگرم باشید اما با چیزهای دیگر و خوب؛ در ادامه با معرفی بازی موبایلی Cluster Rush همراه گیم‌شات باشید.

معرفی بازی موبایلی Cluster Rush

ایده فوق ساده اما شدیدا اعتیاد آور بازی برگ برنده و موفقیت آن است. شخصیتی بی‌نام و نشان را هدایت می‌کنید و فقط اختیار پا و پریدن او را دارید. هدف بازی و مراحل، پرش از روی کامیون‌های در حال حرکت در محیط و رسیدن به‌ درگاه قرمز رنگ معین در مسیر پیش رو است. تنها توانایی پرش روی کامیون‌ها و تعیین جهت پرش را دارا هستید و هرچند در مراحل بالاتر توانایی دویدن نیز با پرش اجین خواهد شد. اما ساده ننگرید به‌این داستان زیرا قدری این فرمول سرگرم کننده و اعتیاد آور می‌شود که انگشتان دستتان پس از مدتی از دفعات زیاد لمس، لمس خواهد شد!

هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و به‌هیچ وجه منتظر زرق و برق نباشید زیرا سادگی و محیط‌های گاها یک‌شکل در بازی و رنگ بندی شرف دارد به صفحات سبز مذکور و مشهور (!). مراحل تازه‌ای نیز قرار است به‌بازی افزوده شوند و در حال حاضر 30 مرحله طراحی شده که اصلا متوجه نخواهید شد که چه‌هنگام تمام شده‌اند.

پایان ماجرا به‌ این‌جا ختم نگشته و بارها و بارها مراحل را تکرار خواهید کرد زیرا همه چیز اندازه است و نه افراطی در کار بوده نه تفریط و همین عوامل باعث احساس لذتی خالص از بازی می‌شوند. محیط اطراف نیز پس از هر چند مرحله تغییر کرده و با ساده‌ترین جزییات ممکن، شاهد یافتن سقفی موقت در دشت، قطب، جنگل و … هستیم. چالش‌های فوق العاده بالانس شده‌ای برای هر مرحله در نظر گرفته شده است که از ورود ناگهانی کامیونی برای تداخل در پرش تا آزمون و خطاهای تعادلی متغیر بوده و مسلما مخاطب را هیجان زده و غافلگیر خواهند ساخت.

پس از تجربه این عنوان هیچ‌گاه بنده را رفیقی ناباب نخوانید و پس از گرفتار شدن من را مقصر ماجرا ندانید زیرا از اعتیاد آور بودن بازی بالاتر صحبت کردم. من آن‌چه شرط بلاغ بود با شما گفتم! این بازی فوق العاده را از دست ندهید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز