baznashr

پیامک تبلیغاتی نیاز یا مزاحمت….؟!

on .

پیامک تبلیغاتی نیاز یا مزاحمت….؟!

با وجود روش‌های تبلیغاتی بسیار متنوعی که امروزه برای جذب مشتری پیش روی مدیران بازاریابی قرار دارد ، ارسال پیامک تبلیغاتی همچنان به دلیل ویژگی هایی که دارد جایگاه خاص خود را حفظ کرده است .

دریافت پیامک توسط میلیونها نفر از ویژگی های منحصر به فرد ارسال پیامک تبلیغاتی است که با امکانات ویژه یک پنل اس ام اس حرفه ایی به شدت برای جلب نظر مشتری جذاب می باشد .کاربرد دیگر ارسال اس ام اس برای اطلاع رسانی به مخاطب است.بانک ها برای اعلام موجودی مشتری خود و یا اعلام تشکر بعد از خرید مشتری از یک مجموعه و ثبت نام در سایت و حتی تغییر رمز عبور کاربر و ده ها کاربرد مهم دیگر….. البته تا قبل از مسدود کردن اس ام اس کاربران برای رهایی از تبلیغات مزاحم (که انصافا بعضی از آنها واقعا مزاحم وقت و حوصله مردم می باشند)

اما این ماجرا از زمانی شروع شد که اپراتور ها برای سود جویی دست به ارسال پیامک هایی برای سرویس ارزش افزوده و کسر شارژ به صدها روش غیر اخلاقی و در برخی از موارد مضامین این پیامک ها به شدت خنده دار شده است. شاید برای خود شما هم پبش آمده باشد که پیام های از قبیل موضوعاتی که اگر دنبال همسر ایده آل خود هستید، اگر میخواهید بدانید همسرتان شمارا دوست دارد و…..

که البته باید توجه داشت بیشتر طرح ها توسط بخش خصوصی که خدمات ارزش افزوده را از اپراتور دریافت کرده اند انجام می شود و خود اپراتورها این طرح ها را ارائه نمی دادند ولی کیفیت نظارت بر طرح ها از کیفیت لازم برخوردار نبوده و بعد از حجم زیاد پیامک های مختلف که اگر این خدمات را میخواهید عدد مد نظر را ارسال کنید و با مبلغ به اصطلاح اندک گفته شده در اس ام اس خدمات را دریافت نمایید و در نهایت با آمدن قبض برای کسانی که حتی این خدمات را فعال هم نکرده بودند بسیاری از کاربران را از اپراتور ها ناراضی کرد.

از طرف دیگر اپراتور های ارزش افزوده با اپراتور های پیامک انبوه تفاوت داشتند و کاربر برای خلاص شدن از شر پیامک های هزینه بر به اشتباه خط خود را بر روی پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی مسدود می کرد همین امر برای همان کاربر مشکل ساز شده بود، و همچنین پیامک های ارزش افزوده قطع نشده بودند .

البته این مشکل با طرح جداسازی لغو پیامک های ارزش افزوده تا حدودی حل شد ولی اطلاع رسانی بسیار ضعیف باعث شد هنوز خیلی ها از این روش خبر نداشته باشند.

در حال حاضر مشکل جدی برای کسانی که قصد اطلاع رسانی سالم دارند و برای کاربران آنها نیز مشکلات جدی به وجود آمده (مثلا برای تغییر رمز کاربری خود در سایتی که عضو هستند )

این موضوع که مدیران اپراتورهای مخابراتی بدون اینکه یک راه حل مناسب و منطقی برای کسانی که قصد اطلاع رسانی های جدی و فوری دارند و کسانی که میخواهند آنها را دریافت کنند ولی تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند پیدا نکرده اند.

همانطور که می دانید درصدی از مشترکان تلفن همراه، دریافت اس ام اس تبلیغاتی را در گوشی موبایل خود مسدود کرده اند و این تعداد به تازه گی بیش از 40 درصد شماره ها موجود در کلان شهر ها را شامل شده و عملا اگر شما قصد ازاطلاع رسانی یا ارسال پیامک به شخصی که از شما خرید کرده و یا هر مناسبت دیگری را داشته باشید نیمی از کاربران خود را از دست داده اید، ولی خبر خوش اینکه اپلیکیشن سحر توانسته با روشی خاص حتی برای افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردند پیامک ارسال کند

لازم به ذکر است این نرم افزار فقط برای ارسال پیامک در حجم های کم کاربرد دارد و مدیران و طراحان سحر اس ام اس در حال طراحی راه مناسب تری برای ارسال های با حجم بالاتر هستند

سامانه پیامک سحر با بیش از بیست هزار کاربر فعال و ده سال حضور در این عرصه که مورد اعتماد برندهای بزرگ قرارگرفته است که علاوه بر ویژگی های استاندارد یک پنل خوب مانند ؛ ارسال اس ام اس از نقشه بصورت منطقه ای ، شهر و کد پستی ، ارسال به تفکیک سن و جنسیت ، ارسال به مشترکان یک اپراتور خاص و غیره ، ویژگی های خاصی دارد که واقعا قابل توجه بوده است .

اصلی ترین نگرانی طراحان پنل اس ام اس سحر راحتی استفاده توسط کاربران بوده است و اینکه به سادگی با گوشی موبایل خود و یا تبلت وارد سایت می شوند و بدون استفاده از لپ تاب یا کامپیوتر شخصی فقط با گوشی موبایل و یا تبلت خود از پنل شخصی ای که در سایت دارند استفاده می کنند.

طراحی این بخش زمان و انرژی زیادی از طراحان سحر اس ام اس گرفت ولی باعث رضایت کاربران و راحتی استفاده از محیط پنل به وسیله گوشی موبایل شده است.

مدیر پنل سحر افزود ؛ با توجه به اینکه نماینده رسمی و بدون واسطه ارسال پیامک هستیم ، توانسته ایم با تجربه 11 ساله ارائه خدمات به برندهای برتر امروز، روش های خاصی را برای مشتریان خود ارائه دهیم که کاملا منحصر به فرد می باشد .

همچنین وی با اشاره به ویژگی های خاص پنل سحر افزود ؛ امکان ارسال پیامک از طریق اپلیکیشین و ارسال از طریق از نقشه آنلاین جزو مواردی است که باعث شده که مدیران و بازاریابان برندهای بزرگ از خدمات ویژه سامانه اس ام اس سحر استفاده کنند .

اولین گام برای دریافت خدمات ارسال پیامک به لیست سیاه ثبت نام در پنل اس ام اس سحر و تهیه یکی از پنل ها می باشد پس از آن میوانید از مسئولین سایت راهنمایی و پشتیبانی دریافت نمایید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز