baznashr

گوشی بلک بری DTEK60 مجوزهای FCC و WiFi را دریافت کرد

on .

گوشی بلک بری DTEK60 که اخیرا خبرهای مربوط به برخورداری آن از حسگر اثر انگشت به بیرون درز کرده بود، به تازگی توانسته است گواهینامه‌های مربوط به FCC امریکا و WiFi را دریافت نماید. این گوشی با کد Argon شناخته می‌شود. هم اکنون اطلاعات جزئی از گوشی بلک بری DTEK60 توسط این دو کمپانی ارائه دهنده مجوز لو رفته است. 

بر اساس اطلاعات فاش شده از سوی سازمان FCC امریکا اسم مدل این گوشی BBA100­1 خواهد بود. سازمان وای فای نیز دوباره نام DTEK60 را برای آن منتشر کرد.
بر اساس موارد لو رفته، از نظر مشخصات فنی گوشی بلک بری DTEK60 از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت QHD استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام قلب تپنده این گوشی خواهد بود. DTEK60 از حافظه رم چهار گیگابایتی به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی پیشفرض استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی آن دارای حسگری با دقت 21 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی جدید بلک بری از باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد.

gsmarena_001

اما همان طور که می‌دانید این گوشی برای اولین بار در دستگاه‌های هوشمند شرکت بلک بری از حسگر اثر انگشت استفاده خواهد کرد. وجود فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 از دیگر مشخصات آن به حساب خواهد آمد. این دستگاه از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به گوشی چینی TCL 950 خواهد داشت. از طرفی از نظر نرم افزاری به طور پیشفرض نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو بر روی آن نصب خواهد بود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا بلک بری می‌تواند بعد از معرفی اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود که با استقبال خوبی مواجه نشد، دوباره یک گوشی اندرویدی دیگر با مشخصات فنی سطح بالا را به بازار عرضه کرده و سود خوبی را از آن خود کند؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز