baznashr

۱۸ تا ۲۲ خرداد، کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC) در سان فرانسیسکو برگزار می‌شود

on .

کنفرانس WWDC 2015 اپل

اپل امروز زمان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان امسال خود را مشخص کرد. این کنفرانس اوایل ماه ژوئن در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد. WWDC به طور رسمی در روز ۸ ژوئن آغاز شده و تا تاریخ ۱۲ ژوئن ادامه می‌یابد (بین ۱۸ تا ۲۲ خرداد). علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند از امروز تا جمعه، اقدام به درخواست بلیط کنند.

همچون پارسال، بلیط‌ها به شکل تصادفی بین بخشی از درخواست‌کنندگان که صلاحیت بیشتری برای حضور در این مراسم دارند، توزیع خواهد شد. همچنین اپل وعده داده که برخی جلسات این کنفرانس به صورت زنده پخش شده و بیشتر جلسات این کنفرانس نیز در پایان هر روز به صورت آنلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اپل ارائه بلیط‌ها را از روز ۲۰ آوریل آغاز می‌کند.

در نطق اصلی کنفرانس WWDC 2015 از نسخه جدید سیستم عامل‌های iOS و OS X رونمایی خواهد شد. بر اساس بیانیه‌ای که اپل در رابطه با این مراسم منتشر کرده باید منتظر چیزی باشیم که اپل ان را «آینده iOS و OS X» می‌خواند! به نظر می‌رسد تغییرات مربوط به iOS 9 بیشتر در حوزه بهینه‌سازی‌ها و با تمرکز بر بهبود عملکرد کلی سیستم عامل باشد تا تغییرات پایه‌ای و قابلیت‌های جدید. این کمپانی در iOS 8.4 از اپلیکیشن جدید موزیک و بازطراحی iTunes Radio رونمایی کرد. همچنین انتظار می‌رود در WWDC امسال، سرویس اشتراک موسیقی مبتنی بر فناوری بیتس و البته سرویس Web TV برای اپل تی‌وی نیز رونمایی شود. 

همچنین احتمالا Watch SDK نیز معرفی خواهد شد تا به کمک آن، توسعه‌دهندگان بتوانند اپلیکیشن‌های ویژه اپل واچ تولید کنند و کاربران بتوانند از ساعت هوشمند خود به عنوان ابزاری مستقل از آیفون نیز بهره ببرند. هم اکنون اپلیکیش‌هایی که برای اپل واچ وجود دارند، روی آیفون یا آیپد اجرا شده و فقط اطلاعات مرتبط با آن را روی ساعت اپل نمایش می دهند.

بلیط شرکت در این کنفرانس ۱٫۵۹۹ دلار است.

به نظر می‌رسد WWDC امسال جذاب‌تر از همیشه باشد. نظر شما در این باره چیست؟

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز