baznashr

تصاویری از گوشی مرموز شیائومی منتشر شد؛ آیا فردا سه گوشی معرفی خواهد شد؟

on .

یک هفته ای است که خبرهای مربوط به گوشی های جدید شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس (Mi 5s و Mi 5s Plus)، رسانه های خبری را مشغول و البته کمی سردرگم کرده است. امروز صبح تصاویر مربوط به جعبه بسته بندی خرده فروشی و همچنین پوسترهای تبلیغاتی این دو گوشی منتشر شد که البته از میان آنها اطلاعات بسیار مهمی استخراج شد. همان طور که احتمالا می‌دانید فردا ششم مهر ماه شیائومی رسما از گوشی های می 5 اس و می 5 اس پلاس رونمایی خواهد کرد. اما جالب است بدانید که در این آخرین ساعات پیش از رویداد رسمی شیائومی، تصاویر جدیدی منتشر شده‌اند که نشان از وجود یک گوشی هوشمند دیگر (در کنار می 5 اس و می 5 اس پلاس) می‌دهند. آیا این گوشی مرموز شیائومی فردا به همراه می 5 اس و می 5 اس پلاس معرفی خواهد شد؟

همان طور که در خبرهای قبلی به آن اشاره شد دو گوشی شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس در بخش پشتی بدنه خود از ماژول دوربین دوگانه برخوردار هستند. اما در تصویر جدیدی که از گوشی مرموز شیائومی منتشر شده است، این دستگاه تنها از یک لنز در بخش دوربین اصلی استفاده می‌کند. به آن معنا که از ویژگی دوربین دوگانه برخوردار نخواهد بود. شاید این گوشی در سری می 5 اس قرار بگیرد اما از ویژگی دوربین دوگانه محروم باشد. البته این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی به کل از سری دیگری باشد. در هر صورت طراحی و ظاهر این گوشی شباهت بسیار زیادی به عکس های فاش شده  از دو گوشی  می 5 اس و می 5 اس پلاس دارد.

تصاویری از گوشی مرموز شیائومی منتشر شد؛ آیا فردا سه گوشی معرفی خواهد شد؟

بر اساس اطلاعات قبلی گوشی می 5 اس از تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام به همراه شش گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. علاوه بر آن احتمالا میزان حافظه داخلی پیشفرض آن نیز 256 گیگابایت باشد. انتظار داریم این گوشی با قیمت 299 دلار در فروشگاه ها نمایان شود. وجود رابط کاربری MIUI 8 به همراه نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو از دیگر مشخصات فنی این گوشی به حساب خواهد آمد.  اما گوشی شیائومی می 5 اس پلاس دستگاهی با قدرت و امکانات بیشتری است و البته با قیمتی بالاتر معادل 450 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی نیز دارای مشخصات فنی مشابهی است. علاوه بر آن بر اساس شایعات و خبرهای منتشر شده به احتمال بسیار زیاد این دو گوشی از حسگر Snapdragon Sense ID کوالکام که نوعی حسگر اثر انگشت التراسونیک به حساب می‌آید نیز استفاده خواهند کرد. نمایشگر این دو گوشی به فناوری فورس تاچ نیز مجهز خواهد بود.

همان طور که مشاهده کرده و خواندید، این سری از گوشی های شیائومی از فناوری های جدید و جالبی برخوردار هستند. در واقع به همین منظور است که بسیاری از رسانه های خبری در حال رصد دقیق اتفاقات پیش آمده در این حوزه هستند. در مورد آن گوشی مرموز شیائومی نیز باید گفت که احتمال می‌رود تصویر منتشر شده در این آخرین ساعات پیش از مراسم، دروغین و ساختگی باشد. در هر صورت هر چه که باشد فردا شیائومی طی مراسم خود رسما از محصولات جدیدش رونمایی خواهد کرد و به تمامی شایعات پایان خواهد داد. پس شاید بهتر باشد منتظر بمانیم و ببینیم فردا شیائومی چگونه کاربران و طرفدارانش را غافلگیر خواهد کرد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز