baznashr

گیم‌شات: تصاویر جدید سریال Luke Cage

on .

یک هفته تا پخش سریال لوک کیج از شبکه نت فلیکس (Netflix) باقی مانده است و مارول (Marvel) با انتشار اطلاعات و تصاویر جدیدی از این سریال مورد انتظار، هر روز طرفداران را هیجان‌زده می‌کند. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید تا تصاویر جدید سریال Luke Cage را مشاهده کنید.

بسیاری از تصاویر منتشر شده بر روی خود لوک کیج تمرکز دارد اما در آن می‌توانید شخصیت‌منفی‌های سریال از جمله ماریا دیلرد (Mariah Dillard) با بازی آلفری وودارد (Alfre Woodard) و کاتن ‌ماوث (Cottonmouth) را مشاهده فرمایید. در این تصاویر می‌توانید مواجهه کیج و کاتن ‌ماوث را مشاهده کنید، البته تصاویر دیگر که لوک کیج را در اکشن نشان می‌دهد، هیجان انگیزتر هستند. کیج مانند همیشه، ژاکت معروف‌اش را پوشیده که ادای دینی است به ترایون مارتین (Trayvon Martin). تصاویر جدید سریال Luke Cage را در زیر ببینید:

در این سریال، لوک که حالا یک فراری است، سعی می‌کند یک زندگی جدید در شهر هارلم بسازد اما وقتی به شهر می‌رسد، مجبور می‌شود با خلافکاران شهر مبارزه کند و تبدیل به یک قهرمان شود. این شروع تازه شاید به او کمک کند تا گذشته تاریک‌اش را فراموش کند.

در سریال بازیگرانی همچون مایک کولتر (Mike Colter) در نقش لوک کیج، سیمون کوک (Simone Cook) در نقش کاراگاه پلیس شهر هارلم میستی نایت (Misty Knight)، روزاریو داوسون (Rosario Dawson) در نقش کلیر تمپل (Claire Temple)، ماهرشالا علی (Mahershala Ali)، در نقش کورنل – کاتن ماوث – استوکس (Cornell “Cottonmouth” Stokes)، و تئو رسی (Theo Rossi) در نقش شیدز (Shades) حضور دارند.

تا این لحظه، سریال‌های مشترک شبکه نت فلیکس و شرکت مارول عالی از کار در آمده‌اند و طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. بعد از موفقیت سریال دردویل (Daredevil) و جسیکا جونز (Jessica Jones)، حال باید دید آیا لوک کیج هم می‌تواند تبدیل به یک سریال بی‌نظیر و پرطرفدار شود یا خیر، اما نقدهای اولیه‌ای که از سریال منتشر شده، نشان می‌دهد که با یک اثر فوق‌ العاده دیگر رو به رو هستیم.

سریال Luke Cage در روز 30 سپتامبر در سایت نت فلیکس در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. تاریخ پخش فصل دوم سریال جسیکا جونز، مجازاتگر (The Punisher) و فصل سوم سریال دردویل هنوز مشخص نشده است.

نظر شما در مورد تصاویر جدید سریال Luke Cage چیست؟ آیا منتظر آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز