baznashr

تماشا کنید: موج سواری با آیفون 7 برای تست مقاومت در برابر آب!

on .

تماشا کنید: موج سواری با آیفون 7 برای تست مقاومت در برابر آب!

بدون شک اپل با اضافه کردن قابلیت ضد آب بودن به پرچم داران جدیدش، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. اما سؤالی در این میان وجود دارد و آن، میزان توانایی آیفون 7 و 7 پلاس در برابر آب است. جدای از آزمایش هایی که بر روی این گوشی به منظور تست مقاومت آنها انجام می‌شود؛ Kai Lenny، یکی از موج سواران معروف، آزمایشی جذاب را  انجام داده و آن چیزی نیست جز موج سواری با آیفون 7 در آب های اقیانوس آرام!

کِی لنی سعی کرده تا با قرار دادن آیفون 7 و آیفون 6 اس قدیمی خود بر روی تخته موج سواری، مقاومت این گوشی های هوشمند را به شکلی متفاوت به تصویر کشد. تمامی جزئیات این آزمایش نیز به کمک یک دوربین GoPro ثبت شده که بدون شک از دیدن آن لذت خواهید برد.

نسل قبلی از پرچم دار اپل یعنی آیفون 6 اس، قابلیت مقاوم بودن در برابر آب را نداشته و به همین دلیل این گوشی هوشمند پس از گذشت 5 دقیقه، به صورت کامل خاموش شد. اما آیفون 7 به خاطر ضد آب بودن، تا 30 دقیقه دوام آورده و پس از آن نیز آسیب، تنها به خروجی‌های صوتی این دستگاه رسیده بود.

با اینکه شاید از این به بعد موج سواری با آیفون 7 به یک تفریح تبدیل شود، اما آیا شما هم حاضر به انجام این کار خواهید بود؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز