baznashr

باکس آفیس ویدئویی گیم‌شات

on .

باکس آفیس ویدئویی گیم‌شات

تقریبأ همه تصور می‌کردند که باکس آفیس در ماه سپتامبر آرام و کم‌فروش باشد اما فیلم سالی (Sully) آخرین ساخته کلینت ایستوود (Clint Eastwood) در دومین هفته اکران‌اش، یک‌بار دیگر معادلات را بهم ریخت و با یک فروش فوق العاده، با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت. اما از سه اکران گسترده جدید این هفته، فیلم جادوگر بلر (Blair Witch) و فرزند بریجیت جونز (Bridget Jones’s Baby) پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند و فیلم اسنودن (Snowden) تقریبا در حد خودش فروخت، اما هیچ کدام از این فیلم‌ها نتوانستند حتی به مرز فروش 10 میلیون دلار برسند. حال در گیم‌شات و در بخش باکس آفیس ویدیویی، قصد داریم تا نگاهی بیندازیم بر جدول پرفروش ترین فیلم‌های هفته گذشته. ما را در ادامه همراهی فرمایید.

فیلم سالی، با میانگین فروش 22 میلیون دلار، در دومین هفته اکران‌اش، اُفت مناسب 37 درصدی را تجربه کرد. این فیلم حالا 70.5 میلیون دلار فروخته است و 1.8 میلیون دلار فاصله دارد تا از فروش فیلم پل جاسوس‌ها (Bridge of Spies) که تام هنکس (Tom Hanks) نقش اول آن بود، عبور کند. این فیلم همچنین در بازار بین المللی هم سینماهایش را اضافه کرد و توانست 7 میلیون دلار بفروشد و فروش خارج از آمریکا را به 23.4 میلیون دلار برساند. فروش کلی فیلم فعلا 94 میلیون دلار است.

اما در جایگاه دوم، محصول جدید شرکت لاینزگیت (Lionsgate) فیلم جادوگر بلر قرار گرفت، این فیلم با فروش 9.65 میلیون دلاری، تقریبا نصف چیزی فروخت که برای آن پیش‌بینی می‌شد. انتظار می‌رفت که فیلم جادوگر بلر چیزی بین 15 تا 20 میلیون دلار بفروشد که این اتفاق رخ نداد. خوشبختانه بودجه فیلم جادوگر بلر 5 میلیون دلار است و فیلم بودجه‌اش را جبران می‌کند اما بدون شک انتظارات، چیز دیگری بود. در بازار بین المللی، فیلم جادوگر بلر در 27 بازار به نمایش در آمد و میانگین 4.9 میلیون دلار فروخت و افتتاحیه جهانی‌اش را به 14.5 میلیون دلار رساند. از این میزان، 1.5 میلیون دلار سهم انگلستان و 1.2 میلیون دلار سهم برزیل بود. فیلم جادوگر بلر در 21 سپتامبر، در کشورهای بزرگ دیگری هم روی پرده می‌رود.

در جایگاه سوم، فیلم فرزند بریجیت جونز با میانگین فروش 8.2 میلیون دلار، ناامید کننده کار خود را آغاز کرد. در حالی که به آخر هفته نزدیک می‌شدیم، انتظار می‌رفت این فیلم، بزرگ‌ترین افتتاحیه فرانچایز را داشته باشد و بتواند تا 15 میلیون دلار هم بفروشد، اما فیلم، بدترین آغاز کل مجموعه را برای خودش ثبت کرد، آن هم در حالی که 1,316 سینما بیشتر از نسخه اصلی در سال 2001 و نزدیک به 2,400 سینما بیشتر از قسمت دوم ساخته سال 2004 در اختیار داشت (قسمت اول با 10.7 میلیون دلار کار خود را آغاز کرد و قسمت دوم با 8.6 میلیون دلار).

فیلم اسنودن (Snowden)، محصول شرکت اوپن رُد (Open Road) با میانگین فروش 8 میلیون دلار، در جایگاه چهارم قرار گرفت. انتظار می‌رفت که فیلم به سختی بتواند به فروش 10 میلیون دلار نزدیک شود اما توانست تقریبا این کار را انجام دهد. اسنودن همچنین توانست تاثیر مناسبی روی مخاطبان بگذارد و امتیاز بسیار خوب A را از آن‌ها دریافت کرد، بهترین نمره در میان اکران‌های تازه.

اگر مایل به کسب اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد فیلم‌های این هفته هستید می‌توانید به خبر «باکس آفیس: فیلم Blair Witch کمتر از حد انتظار ظاهر شد» مراجعه فرمایید.

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

هفته آینده منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم؟

فیلم هفت دلاور (The Magnificent Seven) از شرکت سونی (Sony)، در 3,600 سینما اکران خواهد شد. این فیلم، بازسازی اثری وسترن به همین نام از سال 1960 به کارگردانی جان استرجس (John Sturges) است. دراین فیلم، شاهد همکاری دوباره دنزل واشنگتون (Denzel Washington) با کارگردان فیلم‌های روز تمرین (Training Day) و اکولیزر (The Equalizer)، جناب آنتونی فوکوآ (Antoine Fuqua) هستیم. با شناختی که از فوکوآ داریم، می‌توانیم انتظار یک درام قدرتمند، بازی‌های خوب و اکشن‌های جذاب را از فیلم داشته باشیم. اما نویسنده فیلم، نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) است، اگر احیانأ فراموش کرده‌اید، او سازنده و نویسنده سریال کاراگاه واقعی (True Detective) است. در کنار واشنگتون، ستارگانی همچون کریس پرت (Chris Pratt)، اتان هاوک (Ethan Hawke) و پیتر سرسگارد (Peter Sarsgaard) در فیلم حضور دارند. در کنار هفت دلاور، شرکت برادران وارنر (Warner Bros)، انیمیشن لک لک‌ها (Storks) را در بیش از 3,800 سینما، روی پرده می‌فرستد.

نظر شما در مورد باکس آفیس این هفته چیست؟ آیا فیلم جادوگر بلر و فرزند بریجت جونز می‌توانند از مخمصه خارج شوند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز