baznashr

کالبدشکافی اپل واچ 2 توسط تیم iFixit

on .

جدای از دو آیفون جدید که به تازگی توسط اپل معرفی شده، نباید نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت را نیز نادیده بگیریم. تیم iFixit که در زمینه کالبدشکافی محصولات هوشمند شهرت زیادی دارد، به تازگی به سراغ نسل دوم ساعت هوشمند اهالی کوپرتینو رفته و اطلاعات جالبی را در اختیارمان قرار داده. در ادامه با گجت نیوز و کالبدشکافی اپل واچ 2 همراه باشید.

در جدیدترین اطلاعاتی که از کالبدشکافی اپل واچ 2 توسط تیم iFixit منتشر شده، می‌توان به تمامی مواردی که پیش از این اپل به آنها اشاره کرد بود، برسیم. پیشتر سازندگان از به کارگیری چیپستی جدید با پردازنده دو هسته‌ای خبر داده بودند که می‌توانست سرعت این گجت را تا 50 درصد، بیشتر از نسل قبل کند. این موضوع در رابطه با پردازشگر گرافیکی این چیپست نیز صدق می‌کند. اما شاید مهم‌ترین بخش از اپل واچ سری 2، قابلیت ضد آب بودن آن باشد.

تیم iFixit سعی کرده تا اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی این ساعت هوشمند را در اختیار کاربرانی که با محصول جدید اپل آشنا نیستند، قرار دهد. هر چند، یکی از کارشناسان این تیم با نام “Ditto”، در صحبت‌های خود، به ویژگی های بسیار جذاب این ساعت هوشمند اشاره نموده و اذعان داشته که شاید بیان کردن تنها مشخصات فنی این ساعت، بتواند برای بسیاری از کاربران هیجان انگیز بوده و نیازی به بررسی ویژگی‌های فنی و نرم افزاری آن نباشد.

تیم iFixit در کالبدشکافی اپل واچ 2 از وجود باتری 273 میلی آمپر ساعتی در کنار اسپیکرها به همراه مقادیر زیادی از چسب خبر داده‌اند که در کنار صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند قرار گرفته است. این بخش می‌تواند در برابر آب مقاومت کافی را داشته باشد و کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکلی از دستگاه جدید خود استفاده کنند. هر چند پیش از این اطلاعاتی در مورد شامل نشدن صدمات ناشی از آب در وارانتی آیفون 7 منتشر شده بود که کمی کاربران را در مورد استانداردهای محصولات جدید اپل نگران می‌کرد. در بخش داخلی اجزای مختلفی همچون واشرها نیز دیده می‌شوند که از ورود آب به بخش‌های مختلف این ساعت هوشمند جلوگیری خواهند کرد.

کالبدشکافی اپل واچ 2 توسط تیم iFixit

در مورد قابلت تعمیر این ساعت هوشمند، تیم iFixit اذعان داشت که اپل واچ 2 به سادگی تعمیر می شود. هر چند، هنوز امتیاز مربوط کالبدشکافی اپل واچ 2 و قابلیت تعمیر این گجت مشخص نشده، اما کاملا مشخص است که تیم iFixit نظر مثبتی نسبت به اپل واچ 2 دارد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز