baznashr

گیم‌شات: شاهد تصاویر جدید بازی The Last Guardian باشید

on .

دقایقی پیش کمپانی بلند آوازه «سونی اینتراکتیو اینترتینمنت» (Sony Interactive Entertainment) تصاویر جدیدی از بازی The Last Guardian به نمایش گذاشت. این در حالی بوده که روز گذشته تریلری نیز منتشر گردید که توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید.

در جدیدترین تصاویر از بازی مهیج و چالش برانگیز The Last Guardian می‌توان شخصیت اصلی و فرعی را باری دیگر در کنار هم مشاهده کرد. همانطور که از تصاویر می‌توان دریافت، تعامل و کار گروهی میان این دو نقش گسترده‌ای در پیشبرد مراحل ایفا می‌کند؛ پسرک برای بالا رفتن از سخره‌ای بزرگ یا جابه‌جا شدن از یک طرف دره به آن طرف نیازمند کمک حیوان عجیب و غریب خود است. این حیوان، پسرک را با دهان بلند کرده و سپس در مکان مناسب و دلخواه پایین می‌آورد. این تعامل یک طرفه نیست، این حیوان جثه بزرگی دارد و بسیاری از کارهای ریز را نمی‌تواند انجام دهد؛ از این رو پسرک با بهره‌گیری از جثه کوچکی که دارد، مسیر پیشرفت را هموارتر می‌سازد.

شما کاربران گیم‌شات در زیر می‌توانید تصاویر جدیدی از بازی The Last Guardian را مشاهده کنید.

بنا بر اعلام کمپانی سونی، بعد از کش و قوس‌های فراوان و تاخیرهای پیاپی و متعدد بازی The Last Guardian در 6 دسامبر سال میلادی جاری (برابر با سه‌شنبه، 16 آذر 95) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در آمریکا شمالی منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد بازی The Last Guardian چیست؟ دیدگاه خود را با گیم‌شات در میان بگذارید.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز