baznashr

تماشا کنید: گیم‌پلی Mortal Kombat X از زومجی

on .

با اینکه نزدیک به چهار روز تا انتشار رسمی بازی در سراسر دنیا باقی مانده است، اما برخی خرده فروشی‌ها زودتر از موعد بازی را منتشر کردند و از شانس خوب ما، بازی به ایران هم رسیده است. تیم سازنده‌ی بازی کاملا ثابت کرده‌ که می‌توانند اصالت ریشه‌ای سری را حفظ کنند و به آن شاخ و برگ تازه دهند.

از نظر گرافیکی و جلوه‌های بصری، خروجی خارق‌العاده‌ای را از موتور آنریل ۳ شاهد هستیم. در نگاه اول شاید این گرافیک و انیمیشن‌ها به ما بگوید که موتور بازی نسخه‌ی چهارم آنریل است، اما سازندگان ترجیح دادند تا از همان موتور قبلی تا جایی که می‌توانند استفاده کنند. این نکته را هم نباید فراموش کرد که انتخاب نسخه‌ی سوم موتور گرافیکی آنریل ۳ یک دلیل دیگر هم دارد و آن، ساخت نسخه‌ی نسل هفتمی این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 است. این کنسول‌ها قادر به اجرای موتور آنریل ۴ نیستند.

از بحث موتور بازی‌سازی بگذریم، چیزی که توجه ما را خیلی به خود جلب کرد، کارگردانی کم‌نظیر و بسیار با دقت صحنه‌های بازی بود. حرکات شخصیت‌ها با دقت هر چه تمام‌تر طراحی شده است و چرخش دوربین و انتخاب سکانس‌ها در صحنه‌های ویژه، هیجان را به بازیکن منتقل می‌کند.

تماشا کنید: گیم‌پلی Mortal Kombat X از زومجی

زومجی طی روزهای آینده برنامه‌های ویژه‌ای برای بازی مورتال کامبت ایکس دارد و از تصاویر گرفته تا ویدیوهای مبارزات و روند بازی را برای علاقه‌مندان در سایت قرار خواهد داد. علاوه بر آن، تصمیم داریم تا مقالاتی پیش از انتشار بررسی نهایی بازی برایتان تدارک ببینیم که مطمئنا شما را به وجد خواهد آورد. 

برای پیگیری آخرین ویدیوها، تصاویر و مطالب مرتبط با Mortal Kombat X به بخش ویژه زومجی مراجعه کنید.

 

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز