baznashr

چرا از برنامه ردیابی موبایل استفاده کنیم ؟

on .

زمانی که بحث امنیت و محافظت فرزندان، همسر، سالمندان و یا هر فرد مهم در زندگی شما پیش می آید همه ما نسبت به این موضوع حساسیت بالایی نشان می دهیم و از اهمیت بالایی برخوردار است. هم زمان با رشد فزاینده تکنولوژی و پیشرفت های دنیای فن آوری اطلاعات تنها راه مقابله با خطرات احتمالی این قبیل تکنولوژی ها و فضاهای مجازی، مجهز شدن به ابزارهای مقابله با این خطرهاست که خود از جنس تکنولوژی های مدرن هستند. برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین یکی از همین ابزارهاست که به آسودگی خاطر افراد کمک میکند، مخصوصا والدین، زوجین یا مدیران مشاغل که این برنامه به آنها کمک میکند تا همواره و به صورت دائمی روی فرزندان یا کارمندان یا افراد نزدیک خود کنترل داشته باشند و در هر لحظه فعالیت آنها در فضای مجازی را رصد کنند.

اما سوال اینجاست که چه نیازی به داشتن نرم افزار ردیاب موبایل نظارت والدین در دستان ماست وقتی ما همه چیز را درباره فرزندان خود یا کارمندان خود و یا… می دانیم ؟ پاسخ بسیار ساده است، شما فقط کمی می دانید. این برنامه به خوبی کاربران خود را قدرتمند می سازد تا در برابر هرگونه خطرات آنلاین که ممکن است عزیزانشان را تهدید کند محافظت کنند. در ادامه چندین فاکتور مهم که موجب کاربردی شدن این برنامه شده بحث خواهد شد.

حفظ امنیت فرزندان در شبکه های اجتماعی

با توجه به اعتیاد نوجوانان امروزی به اینترنت و شبکه های اجتماعی و گوشی های هوشمند، مانیتورینگ و حفظ امنیت فرزندان در اینترنت برای والدین امری دشوار و پیچیده شده است. امروزه فرزندان ما در هر سنی، حتی سنین بسیار کم و در دوران کودکی با اینترنت و شبکه های اجتماعی مواجه و آشنا می شوند درحالی که حتی نمی توانند به درستی افراد سالم را از افراد خطرناک تشخیص بدهند. اگر فرزند شما، مانند خیلی از بچه های باهوش وابسته به تکنولوژی، به گوشی موبایل هوشمند خود و یا تبلت خودش وابسته شده و حاضر به جدایی از آن نیست، این بهترین زمان برای شماست تا مانیتورینگ و کنترل گوشی یا تبلت فرزند خود را آغاز کنید، چراکه فرزند شما نیز ممکن هست در مواجه با افراد خطرناک و خطرات آنلاین و یا مطالب مضر موجود در اینترنت قرار بگیرد. در گذشته نه چندان دور همه تصور میکردیم که کنترل ارتباطات اینترنتی و فعالیت های مجازی کودکان در بستر اینترنت و با گوشی های تلفن همراه بر والدین پوشیده هست و عملا راهی برای کنترل این فعالیت ها و کنترل فرزندان نیست، اما این کار با برنامه ردیابی گوشی نظارت والدین شدنی است !

ردیابی موقعیت مکانی گوشی روی نقشه

این روزها نوجوانان و کودکان به نوعی مستقل بودن و عدم وابستگی به والدین را در خود حس میکنند، آنها تمایلی ندارند که شخص دیگری، در اینجا والدینشان، مراقب و نگران اعمال آنها باشند. کودکان و نوجوانان دوست ندارند تا والدین خود را از محلی که با دوستان خود هستند مطلع کنند، آنها احساس میکنند که به اندازه کافی بزرگ شده اند که بتوانند از خودشان مراقبت کنند اما آنچه که آنها نمی دانند و قادر به تشخیص آن نیستند این هست که که خطرات پرشماری در جهان و دنیای مجازی آنها را تهدید میکند که همین امر پاسخ به این سوال هست که چرا والدین همواره می خواهند که فرزندان خود را امن نگه دارند و نگران آنها هستند.

از طرفی دیگر کارفرمایان و مدیران کسب و کارها که شرکتی بزرگ با تعداد زیادی کارمند دارند، همواره تمایل دارند بدانند که کارمندان آنها در خارج از شرکت و در طی ساعات اداری دقیقا همان وظیفه ای که به آنها محول شده را انجام می دهند و به همانجایی که مقرر شده می روند یا خیر. یک مدیر می تواند به کارمند خود اطمینان کند اما در پابان روز کاری از کجا می تواند مطمئن شود که کارمند خود در طی زمان کاری خود درگیر مسائل روزمره و کارهای شخصی خود نشده است و کار محول شده به خود را درست انجام داده است؟

برا یافتن پاسخ سوالاتی از این قبیل، یک برنامه ردیابی و مانیتورینگ موبایل مانند نظارت والدین می تواند کارگشا باشد. برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین ویژگی های زیادی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید موبایل هدف را که برنامه ردیابی روی آن نصب شده کنترل و مانیتور کنید.

برنامه ردیابی گوشی نظارت والدین به شما این امکان را می دهد که تاریخچه کاملی از موقعیت مکانی گوشی فرد مورد نظر را داشته باشید و موقعیت مکان هایی که او به آن نقاط سفر کرده است را روی نقشه مشاهده و ردیابی کنید. با ویژگی ردیاب مکان برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین شما می توانید :

لیست کامل مکان هایی که گوشی هدف به آن مکان رفته را مشاهده کنید با حزئیاتی نظیر موقعیت و مختصات دقیق مکان روی نقشه، زمان و تاریخی که گوشی در آن مکان بوده است. تمام این جزئیات و تاریخچه موقعیت مکانی گوشی روی پنل کاربری تحت وب مربوط به کاربر آپلود شده و اون قادر خواهد بود تا با اکانت مختص خود از هر کجای جهان که به اینترنت متصل باشد اطلاعات آپلود شده را مشاهده کند.

با وحود این جنبه های مثبتی که ذکر شد باز هم عده ای برایشان این سوال بدون جواب باقی مانده، اینکه آنها چرا به این برنامه نیاز دارند و برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین چه کاربردی برای آنها دارد؟

کافی است تا کمی به این موارد فکر کنید، آیا شما دائما نگران هستید که مبادا فرزند شما در مورد جایی که بوده و یا دوستانی که با آنها بوده به شما دروغ بگوید ؟ آیا شما نگرانید که مبادا کارمند شما از خودروی اداری شرکت شما استفاده غیر مجاز کند و با آن خودرو به جایی برود که ارتباطی با وظایف کاری او ندارد ؟ آیا شما آرزو می کنید که کنترل تمامی این امور و مسائل را در دستان خود داشته باشید و هیچگاه از آن غافل نشوید ؟ اینجاست که نرم افزار ردیاب موبایل نظارت والدین به کمک شما می آید و مورد استفاده قرار می گیرد.

امکانات نرم افزار ردیابی موبایل اندرویدی چیست ؟

میلیون ها دلیل مختلف وجود دارد که چرا شما ممکن است بخواهید تا گوشی اندرویدی فرزند خود و یا کارمندان شرکت خود و یا عزیزان خود را ردیابی راه دور و مانیتور کنید که برای تمامی این موارد، نرم افزار ردیابی موبایل نظارت والدین بهترین و جامع ترین راه حل است. نرم افزاری قدرتمند که نه تنها به شما امکان مدیریت تماس ها را داده بلکه اپلیکیشنی بسیار دقیق برای ردیابی مکان موبایل و همچنین وب سایت های باز شده با مرورگر گوشی و کنترل برنامه های نصب شده روی گوشی و … نیز هست. به محض نصب و فعال سازی برنامه ردیابی نظارت والدین این برنامه به طور خودکار مخفی شده و شروع به ارسال اطلاعات به پنل کاربری شما می کند. اطلاعاتی از قبیل :

  • ردیابی مکان موبایل فرزند شما به صورت لحظه لحظه حتی زمانی که GPS گوشی خاموش باشد (مکان یابی به واسطه دکل های مخابراتی)
  • ردیابی مکالمات موبایلو نیز ردیابی کامل پیامک ها به طور لحظه ای
  • ردیابی تاریخچه مرورگرموبایل و سایت های مشاهده شده روی مرورگر گوشی اندرویدی
  • دسترسی وردیابی شماره مخاطبین گوشی
  • ردیابی برنامه های نصب شدهروی موبایل اندرویدی
  • گزارش میزان شارژ باتری، وضعیت وای فای گوشی، وضعیت GPS گوشی و…
  • ردیابی پیام های تلگرام
  • گزارش گفتگو ها در واتس اپ
  • نظارت بر پیام های ارسال و دریافتی وایبر و سایر شبکه های اجتماعی
  • مسدود کردن سایت های نامناسب روی گوشی فرزندتان

ردیابی گوشی گمشده از طریق اینترنت

اگر گوشی اندرویدی شما گم شده و یا به سرقت رفته، آرامش خود را حفظ کنید و نفس عمیقی بکشید. ما در اینجا قصد داریم تا یکی از روش های مهم و کاربردی برای ردیابی گوشی گم شده یا سرقت شده را به شما معرفی کنیم. خوشبختانه در چنین شرایطی کارهایی می توانید انجام دهید که در مواردی همراه با بازپس گیری و پیدا کردن گوشی همراه خواهد بود. در ادامه به معرفی این روش خواهیم پرداخت.

برای پیدا کردن گوشی های گم شده و یا دزدیده شده می توانید از برنامه های ردیابی موبایل استفاده کنید که به مراتب با درصد موفقیت بالاتر، اعلام موقعیت دقیق تر و نیز بسیار سریعتر قابل ردیابی است. البته دقت کنید که این برنامه باید قبل از گم شدن گوشی بر روی دستگاه نصب شود. پیشنهاد میکنیم بعد از پیدا کردن گوشی خود یا قبل از اینکه اتفاق ناگوار مشابه برای شما رخ دهد یک برنامه ردیابی گوشی را روی گوشی همراه خود نصب کنید.

برنامه ردیابی گوشی اندروید نظارت والدین در حال حاضر یکی از برترین نرم‌افزار‌های ضد سرقت و ردیاب گوشی در ایران است که اختصاص به گوشی های اندرویدی دارد و دارای امکانات و ویژگی های بسیاری است که امکان کنترل کامل موبایل را به شما می دهد. درصورتیکه تلفن همراه شما سرقت شده و یا گم شده است، می‌توانید مکان موبایل خود را از طریق نقشه‌های گوگل ردیابی کنید و مکانی که تلفن همراه شما و احتمالا سارق در آن قرار دارد را مشاهده نمایید! در صورتی که تمایل دارید تا گوشی اندرویدی خود را از طریق اینترنت و با برنامه ردیابی کنید و کاملا مستقل به هدف خود برسید مراحل نصب و فعال سازی و دانلود ردیاب موبایل نظارت والدین را دنبال کنید.

کنترل کارمندان و نظارت بر عملکرد کارمندان

قبل از اینکه در مورد روش های کاربردی در این زمینه بحث کنیم، اجازه بدهید تا قبل از آن کمی در مورد اینکه قدرت کارکنان یک شرکت چه هست و چرا باید مدیران این قدرت را مدیریت کنند، مطالبی بیان کنیم. طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده میتوان گفت که اکثر کارمندان یک شرکت صداقت کامل در رفتار و گفتار خود ندارند. این تحقیقات حقایقی درباره کارمندان بازگو می کند که باعث می شوند مدیران شرکت توجه بیشتر و نظارت بیشتری بر فعالیت های کارمندان خود داشته باشند.

گرچه کارکنان و کارمندان شما سرمایه های اصلی شما هستند، افرادی که شما به آنها افتخار میکنید و اعتماد میکنید، اما گاهی خلاف این موضوع رخ می دهد و وضعیت کاملا متفاوت می شود، کارمندان بسیاری بوده اند که اعتراف کردند که اطلاعات محرمانه و حیاتی شرکت را در اختیار رقبای شرکت خود قرار داده اند. در این تحقیق حدودا ۳۰ درصد از ۸۰۰ کارمند مورد تحقیق اعتراف کرده اند که اطلاعات محرمانه شرکت خود را لو داده اند، اطلاعاتی نظیر جزئیات پرداختی های شرکت، تراکنش های مالی مربوط به شرکت، برنامه ریزی های داخلی شرکت و… . اگر یک شرکت ۱۰۰۰ کارمند داشته باشد و هر کدام از آنها تنها یک ساعت کاری غیر از وظایف محوله به خود انجام دهند، می توان تخمین زد که شرکت با ضرری حدودا ۳۵ میلیون دلاری روبه رو خواهد شد.

سامانه مانیتورینگ و ردیابی موبایل چطور به مدیران کمک می کند ؟

مدیران و روسای شرکت در تلاشند تا این چنین وضعیتی را مدیریت کنند و بر مشکلاتی از این قبیل فائق آیند تا فضای حاکم بر شرکت و بهره وری کارمندان خود را بهبود بخشند. تعدادی راه حل وجود دارند، استفاده از برنامه ردیابی و مانیتورینگ موبایل در این شرایط بهترین روش هست. اما مسئله مهم انتخاب برنامه قابل اطمینان هست که به شما جزئیات کامل و دقیق، گزارشی سریع و بهینه سازی شده و کاربردی را ارائه دهد. نرم افزار مانیتورینگ موبایل اسپای هاید یک انتخاب خوب و هوشمندانه برای مدیران و روسای شرکتها است که میخواهد کنترل و نظارت کاملی بر فعالیت های جاری در شرکت خود داشته باشند. در ادامه مواردی مطرح می شود که شما متوجه خواهید شد که چرا این برنامه بهترین انتخاب برای مدیریت کارمندان شرکت شماست و چگونه می تواند به طور تمام و کمال تمام اعمال را زیر نظر داشته باشید و نظارت کنید.

برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین ویژگی های بسیاری دارد که استفاده از آن برای افراد زیادی مفید و کاربردی خواهد بود، اما برخی از این ویژگی ها به طور معمول برای مدیریت محل کار به کار می روند و مدیران از این نرم افزار به وفور استفاده می کنند. برخی از قابلیت های مهم این برنامه عبارت اند از کنترل پیامک های گوشی و تماس های دریافت شده یا گرفته شده، ردیابی و کنترل ایمیل ها، ردیابی مکان گوشی، مشاهده وب سایت های بازدید شده توسط کارمندان و کنترل پیام های رد و بدل شده در شبکه های اجتماعی کارکنان شرکت و… .

کنترل و مشاهده پیام های شبکه های اجتماعی

علاوه بر مواردی که ذکر شد، مشکل و مساله جدی دیگری که مدیران در محل کار خود با آن مواجه هستند این است که کارمندانشان مدت زمان زیادی از تایم کاری خود را صرف کار کردن و فعالیت در شبکه های اجتماعی می کنند. با قابلیت کنترل پیام های شبکه های اجتماعی این برنامه شما قادر خواهید بود تا مدیریت بهتری روی اعمال کارمندان خود داشته باشید و شبکه های اجتماعی و مسنجر های پیام رسان مانند واتس اپ، تلگرام، لاین، وایبر و را مانیتور و کنترل کنید. این ویژگی به مدیران کمک می کند تا کارمندان خود را از شبکه های اجتماعی دور نگه دارند و با اعمال محدودیت روی وب سایت ها و برنامه هایی که از نظرشان نامناسب هستند، بازدهی بهتر و بیشتری از کارمندان خود بگیرند.

نرم افزار کنترل از راه دور موبایل فرزندان

فرزندان شما می توانند هر جایی در دنیا باشند در حالیکه ردیاب موبایل نظارت والدین را روی دستگاه اندرویدی آنها نصب کرده اید، به این ترتیب شما همواره در اطراف آنها حضور خواهید داشت. قابلیت کنترل از راه دور موبایل به شما اجازه می دهد تا کلیه ویژگی هایی که برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین به شما می دهد را از راه دور کنترل کنید، هر تعدادی دستگاه اندرویدی را به پنل اضافه کنید و کنترل از راه دور کنید، کامند پیامکی به گوشی آنها ارسال کنید حتی اگر در دورترین نقطه از شما باشند، با توجه به اینکه تلفن های همراه و تبلت ها همواره توسط افراد حمل می شوند و متحرک هستند، اما با برنامه ردیابی گوشی نظارت والدین تمام فاصله ها هرچقدر هم دور باشند، نزدیک میشوند و فاصله بی معنی می شود و شما می توانید فرزندان و عزیزان خود را در هر جایی که باشند به راحتی مانیتور و ردیابی کنید. اکنون شما می توانید ردیابی راه دور کنید و اطلاعات مهم را روی پنل کاربری خود مشاهده و کنترل کنید. به سادگی و به طور مخفی با قابلیت حذف برنامه از راه دور برنامه های گوشی مورد نظر را از راه دور حذف کنید و یا دسترسی به آنها را محدود کنید. کلیه برنامه های نصب شده و یا برنامه های درحال اجرا روی گوشی مورد نظر را از راه دور کنترل کنید، شما میتوانید حتی گوشی مورد نظر را از راه دور قفل کنید و یا زنگ آن را به صدا دربیاورید، این قابلیت اخیر در مواقعی گم شدن گوشی اندرویدی یا سرقت رفتن گوشی شما بسیار کاربردی خواهد بود.

سامانه ردیاب راه دور نظارت والدین به خوبی می داند که هر کدام از شما عزیزان نیازهای متفاوتی دارید و ممکن است تغییراتی بخواهید در برنامه و نوع ارسال و آپلود اطلاعات انجام دهید، به همین دلیل برای احترام به نظرات کاربران بخش “تنظیمات دستگاه” در پنل کاربری قرار داده شده است تا شما بتوانید مطابق با نیاز و خواسته خود برنامه و پنل کاربری را شخصی سازی کنید. به طور مثال شما می خواهید اطلاعات مربوط به مکان فرد مورد نظر خود را از راه دور کنترل و مشاهده کنید در حالیکه تمایلی ندارید تا اطلاعات پیامکی یا تماس او را کنترل کنید، در این مورد شما میتوانید هر آنچه که تمایل دارید و می خواهید را از برنامه بخواهید تا به پنل شما ارسال کند، تنها کافیست تا در قسمت “تنظیمات دستگاه” آن ویژگی که تمایل دارید تا مشاهده کنید روی گزینه “On” یا روشن قرار دهید و آن ویژگی هایی که نمی خواهید فعال باشند روی حالت “Off” یا خاموش قرار بدهید. علاوه بر این شما حتی می توانید به کلی ردیاب را موقتا غیرفعال کنید، همیچنین می توانید تعیین کنید که موقعیت مکانی گوشی مورد نظر هر چند دقیقه یک بار به پنل کاربری شما ارسال شود و نیز فاصله زمانی بروز رسانی اطلاعات در پنل چند دقیقه باشد و… . به یاد داشته باشید که سامانه و نرم افزار نظارت والدین همواره میکوشد تا در حد توان قابلیت های شخصی سازی بیشتری را به پنل کاربری و برنامه و قسمت تنظیمات دستگاه اضافه کند تا رنج گسترده تری از سلایق شما عزیزان را بتواند پوشش دهد.

به کارگیری نرم افزار کنترل والدین

گاها پیش می آید که فرزندان از مدرسه فراری می شوند و به جای حضور در مدرسه به مکان هایی دیگر می روند که ممکن است برای آنها خطر آفرین شود. در ادامه مطلبی را از زیان یک مادر می خوانید که تجربه این موضوع را داشته و توانسته با استفاده از نرم افزار کنترل والدین یا همان برنامه ردیابی موبایل از بروز خطرات محتمل برای فرزند خود جلوگیری کند.

مراقبت و کنترل کودکان واقعا کاری دشوار و حساس هست مخصوصا وقتی کودک در سنی باشد که تصور کند همه چیز را می داند و نیاز به هیچ مراقبت یا کمکی ندارد. این صحبت من است که مادر یک دختر بچه ۱۴ ساله هستم چرا که این موارد را در خصوصیات اخلاقی دختر خودم به وفور دیده ام، از جمله اینکه او فکر میکند که به اندازه کافی بزرگ شده که تا دیروقت بیرون از خانه باشد و یا در اتاق خود را قفل کند و تا نیمه های شب در اتاق خود مشغول کار با گوشی هوشمند خود و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی باشد. من هیچگاه مانند برخی افراد که اینترنت و شبکه های اجتماعی را ریشه بسیاری از دردسرها و شر می دانند، فکر نمیکنم و به نظر من این ابزار مطمئنا در آینده بسیار پر رنگ تر به کار گرفته خواهد شد و نباید در مقابل آن جبهه گرفت. اما در عین حال افراد فرصت طلب میتوانند از تکنولوژی و اینترنت در جهت سو استفاده از فرزندان و نوجوانان ما استفاده کنند و باعث شوند که خطرات مجازی همواره در کمین آنها باشند.

من میخواهم که دخترم پیشرفت های جدید در دنیای تکنولوژی و اینترنت را تجربه کند ولی از طرفی هم نمیخواهم او از این محیط آسیب ببینید. من نمیتوانم او را از داشتن گوشی منع کنم چرا که این موضوع زمینه ساز لجبازی ها و بدتر شدن اوضاع می شود. بنابراین من به دنبال راه حلی گشتم که هم با زندگی مدرن و تکنولوژی روز همخوانی داشته باشد و هم به من کمک کند تا نظارت و کنترل فرزند خود را در دست داشته باشم و همواره مراقب او باشم. راه حل مدرن و پیشرفته ای که به من کمک بسیاری کرد، برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین بود، به سادگی با نصب برنامه ردیابی گوشی روی گوشی دخترم توانستم به هدف خود برسم و نظارت کاملی روی گوشی دخترم داشته باشم، حتما می پرسید چگونه ؟

ردیابی موبایل اندرویدی فرزندان در اینترنت

دختر من همواره می خواهد که دوستان زیادی داشته باشد و مدت زمان زیادی را با دوستان خود صرف کند که واقعا مشخص نیست تو این اوقات طولانی مدت چه کارهایی انجام می دهند و چه رفتارهای مخاطره آمیزی از آنها سر می زند. اما با نصب برنامه ردیابی موبایل روی گوشی دخترم توانستم تا کنترل کاملی روی مسیر حرکت او داشته باشم، ردیاب اندروید نظارتی والدین به من اجازه داد تا :

  • همیشه ازموقعیت مکانی او آگاه باشم و با ردیابی گوشی رو نفشه مکان او را دنبال کنم.
  • لیستمخاطبین گوشی او را مشاهده کنم تا متوجه بشم او با چه کسانی در ارتباط هست.
  • گزارش مکالمات گوشیاو را بررسی کنم و متوجه بشوم که او با دوستان خود چه صحبتی میکند و آیا خطری ممکن است او را تهدید کند
  • پیام های او به صورت پیامک و یا چت های او در شبکه های اجتماعی را ردیابی کنم و بخونم تا متوجه بشم در زندگی مجازی او چه میگذرد.

پیش از این هرگاه من درباره این موارد از او سوال میپرسیدم او به شدت عصبانی می شد و داد و بیداد میکرد. نصب نرم افزار ردیابی نظارت والدین به من کمک کرد تا به صورت مخفیانه پاسخ سوالات مهم خودم را بگیرم و زندگی مجازی دخترم را تحت کنترل و نظارت داشته باشم.

نرم افزار موبایل یاب نظارت والدین حقایق را میگوید

نرم افزار ردیابی گوشی نظارت والدین به من چیزهایی را گفت که دختر من هرگز به من نمی گفت. من متوجه شدم که دخترم قصد دارد تا برخی روزها به جای حضور در مدرسه و کلاس درس با دوستان خود به جایی دیگر بروند و از مدرسه فرار کند. اگر من پیام های بین فرزند خود و دوستانش را چک نمیکردم هرگز متوجه نمیشدم که آنها برای فرار از مدرسه برنامه ریزی کرده اند، نگرانی و شک من وقتی تبدیل به یقین شد که فردای آن روز با ردیابی مکان گوشی او متوجه شدم که او و دوستانش ساعاتی بعد از ورود به مدرسه از مدرسه فرار کردند به مکانی دیگر رفتند، اگر نرم افزار نظارتی والدین نبود من نمی توانستم قبل از اینکه اوضاع از دست خارج شود و اتفاقات بدی بیفتد او را پیدا کنم.

صادقانه باید گفت که با توجه به شرایط فرزندان امروزی هر پدر و مادری نیاز دارند تا برنامه ردیابی گوشی را روی موبایل فرزند خود نصب داشته باشند. شما واقعا نمی توانید مطمئن باشید که آنها همواره کار درست و صحیح را انجام میدهند حتی اگر آنها فرزندان بسیار خوب و شایسته ای باشند. خود من از فرزند خودم بسیار راضی هستم و او دختر خوبی هست اما اقتضای سن او این را ایجاب میکند که به دنبال هیجان باشد و کارهایی را انجام دهد که ممکن است به صلاح او نباشد. من برنامه ردیاب موبایل نظارت والدین را روی گوشی او نصب کردم و گمان نمیکنم به این زودی ها استفاده از آن را متوقف کنم.

 

پایان رپورتاژ آگهی

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز