baznashr

گیم‌شات: باکس آفیس ویدیویی ؛ صدر جدول در اختیار فیلم Don’t Breathe

on .

باکس آفیس

در جدول فروش این هفته شاهد هستیم عملا فیلم‌های جدید و تازه اکران شده موفقیت چندانی به همراه نداشته‌اند و فیلم نفس نکش (Don’t Breathe) که دو هفته از اکران عمومی آن می‌گذرد، برای دومین بار در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفته است. همچنین فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) نیز توانست به فروش خوب خود ادامه دهد و در این هفته با قرار گرفتن در جایگاه دوم، توانست فروش خود را از مرز 300 میلیون دلار فراتر ببرد و به پانزدهمین فیلم پرفروش تاریخ دنیای ابرقهرمانان بدل شود. حال در گیم شات قصد داریم در بخش باکس آفیس ویدیویی نگاهی بیندازیم بر جدول پرفروش ترین فیلم‌های هفته گذشته. با ما همراه باشید.

فیلم نفس نکش از شرکت اسکرین جمز (Screen Gems)، با میانگین فروش 15.7 میلیون دلار از سه روز، توانست برای دومین هفته متوالی صدر جدول را برای خودش کند. این فیلم تنها 41 درصد اُفت فروش تجربه کرد و حالا فروش کلی‌اش پس از 10 روز، به 51 میلیون دلار رسیده است. این فیلم که بودجه 10 میلیون دلاری دارد، احتمالأ تا پایان روز دوشنبه، 3.7 میلیون دلار دیگر خواهد فروخت تا فروش 4 روزه‌اش را به 20 میلیون دلار برساند و به مرز 55 میلیون دلار برسد.

بررسی متنی باکس آفیس این هفته

فیلم جوخه انتحار در پنجمین هفته اکران‌اش، 18 درصد اُفت فروش داشت و با میانگین فروش 10 میلیون دلار، در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم تا پایان روز دوشنبه، 3 میلیون دلار دیگر کسب خواهد کرد و فروش کلی‌اش را به 300 میلیون دلار خواهد رساند. با عبور از این نقطه، جوخه انتحار تبدیل به هشتمین فیلم سال 2016 خواهد شد که از این مرز عبور می‌کند و تبدیل به پانزدهمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ خواهد شد، جلوتر از فیلم مرد فولادین (Man of Steel) که 291 میلیون دلار فروخته بود. در بازار بین‌ المللی، جوخه انتحار 11.8 میلیون دلار از 65 کشور بدست آورد تا فروش جهانی‌اش را به 375 میلیون دلار و فروش کلی‌اش را به 672.9 میلیون دلار برساند. این فیلم هفته آینده در کشور ژاپن هم به اکران در خواهد آمد.

دو فیلم خانوادگی، توانستند جایگاه سوم و چهارم را بدست بیاورند. فیلم اژدهای پیت (Pete’s Dragon) با 13 درصد اُفت فروش در چهارمین هفته اکران‌اش و با میانگین فروش 6.47 میلیون دلار سوم شد. انیمیشن کوبو و دو تار (Kubo and the Two Strings) هم با اُفت فروش مناسب 17.6 درصدی، 6.46 میلیون دلار فروخت تا در جایگاه چهارم قرار بگیرد. انیمیشن بزرگسالانه شرکت سونی، پارتی سوسیس (Sausage Party) با میانگین فروش 5.3 میلیون دلاری در رتبه پنجم جای گرفت و فروش کلی‌اش را به 88.4 میلیون دلار رساند.

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

در پایان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در مورد بخش باکس آفیس ویدیویی سایت گیم شات را با ما در میان بگذارید.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز