baznashr

ثبت 24٫000 تصویر از یک گل درطول ۲۸۴ ساعت برای استفاده در Watch Face پویای اپل واچ

on .

ثبت 24٫000 تصویر از یک گل درطول ۲۸۴ ساعت برای استفاده در Watch Face پویای اپل واچ

یکی از قابلیت‌های اپل‌واچ وجود Watch Faceهای پویا است. شاید حتی شماری از کاربران علاقه‌ای به استفاده از برخی تصاویر نداشته باشند، اما باید به این نکته توجه داشت که اپل برای به دست آوردن بهترین خروجی، بیش از ۲۴٫۰۰۰ بار اقدام به ثبت تصویر یک گل کرده است.

اپل ساعت‌هوشمند خود را با قابلیت Watch Faceهای پویایی همراه کرده است که می‌توان از آن به‌عنوان یک ویژگی جالب نام برد. برای مثال در این واچ‌فیس‌ها بال‌های یک پروانه تکان می‌خورد یا یک گل شکوفا می‌شود. براساس اطلاعات ارائه شده توسط آلن دای، مدیر تیم طراحی اینترفیس کاربری ساعت‌هوشمند، اپل تمامی تصاویر قرار داده شده را عکاسی کرده است.

آلن دای در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما تمامی تصاویر را عکاسی کرده‌ایم. واچ‌فیس‌هایی نظیر گل، عروس دریایی و پروانه همگی با استفاده از دوربین ثبت شده‌اند.

براساس اطلاعات ارائه شده واچ‌فیس گل با استفاده از روش Stop-Motion تصویربرداری شده است. روش Stop-Motion در واقع پایه‌ای‌ترین روش برای تهیه‌ی فیلم‌های انیمیشنی است که در آن تصاویر ثابت بصورت پشت سر هم نمایش داده شده و در نتیجه تصاویر بصورت متحرک و پویا نمایش داده می‌شوند. دای به این نکته اشاره کرده که برای تهیه‌ی تصویر پویای گل، ۲۴٫۰۰۰ تصویر در طول ۲۸۴ ساعت تهیه شده است. وی همچنین به فرآیند ثبت تصاویر عروس دریایی نیز اشاره کرده است. متخصصان اپل با ایجاد یک تانکر بزرگ و قرار دادن یک عروس دریایی در آن، با استفاده از یک دوربین با رزولوشن 4K تصاویری را با نرخ ۳۰۰ فریم در هر ثانیه ثبت کرده‌اند. باید به این نکته اشاره کرد که رزولوشن اپل واچ تنها ۳۱۲ در ۳۹۰ پیکسل است.

شاید در صورتی که به این جزئیات در ساخت اپل واچ اشاره نشود، امکان آگاهی از آن‌ها برای کاربران میسر نباشد.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز