baznashr

زوم‌اپ: ​کتاب دهم، کتاب‌خوان و فروشگاه آنلاین کتاب‌های الکترونیکی

on .

کتاب دهم با جمع‌آوری بیش از هزاران نسخه کتاب در زمینه‌های مختلف از جمله دینی، پزشکی، ورزشی، کودک و...، و شامل شدن کتاب‌های پرفروش و کمیابی که نسخه‌ی چاپی آن‌ها به سختی پیدا می‌شود، گنجینه ای کامل از کتب الکترونیک در خود جای داده است که شما با دانلود و نصب آن می‌توانید به این کتاب‌ها دسترسی پیدا کنید. در کنار بخش فروشگاهی این اپلیکیشن و امکان خرید آثار مختلف، تعداد زیادی کتاب رایگان نیز برا‌ی شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید بدون صرف هزینه از این اپلیکیشن و کتاب‌خوان خوب آن استفاده کنید. بخش فروشگاهی این اپلیکیشن نیز با دارا بودن هزاران نسخه کتاب و قیمت‌های پایین نسبت به نسخه‌ی چاپی آثار، باعث به وجود آمدن مرجع کاملی از کتب مختلف شده است که به شما این امکان را می‌دهد که تنها با نصب این اپلیکیشن، نه تنها از کتاب‌خوان‌های دیگر بی‌نیاز شوید، بلکه به فروشگاهی فوق‌العاده بزرگ نیز دسترسی داشته باشید و کتاب‌های مورد نظر خود را از طریق موبایل در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

ketabdahom2

در کتاب دهم علاوه بر کتاب‌خوان و فروشگاهی از کتاب‌های فارسی و انگلیسی، با امکانات جالبی نیز مواجه خواهید شد. برای مثال می‌توانید هزینه‌ی کتابی را به عنوان یک هدیه برای دوستان خود پرداخت کنید تا قادر به دانلود رایگان آن باشند. یا در بخش کتاب‌خوان می‌توانید روی هرصفحه از هر کتابی حاشیه‌نویسی کنید و اگر نکته یا متنی را درباره‌ی مطلب داخل کتاب در ذهن دارید، آن را در همان صفحه و به صورت یک لایه‌ی جدا، برای خود بنویسید که این موضوع یک ویژگی فوق‌العاده به حساب می‌آید و کمی از حس مجازی بودن مطالعه‌ی کتاب‌ها نیز کم می‌کند.

بخشی از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن عبارتند از:

- مطالعه رایگان هزاران نسخه کتاب
- مرور و مطالعه انبوه کتاب‌های فارسی و انگلیسی، کتاب‌های کمیاب و کتاب‌های پرفروش
- امکان پرداخت مبلغ به جای دوستان و هدیه دادن کتاب‌ها به دیگران
- دارا بودن دو حالت مطالعه برای روز و شب
- امکان انتخاب اندازه فونت کتاب‌ها به مقدار دلخواه
- امکان حاشیه‌نویسی بر هر صفحه و هر خط
- نشانه‌گذاری مطالب
- جستجو در متن کتاب
- و...

برای دانلود این اپلیکیشن که برای اندروید و آی‌اواس منتشر شده است، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز