baznashr

سامسونگ گلکسی TabPro S2 در راه است

on .

سامسونگ گلکسی TabPro S2 در راه است

سامسونگ گلکسی TabPro S2 در راه است. نسل دوم تبلت TabPro S در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. اگر خاطرتان باشد سامسونگ تبلت Galaxy TabPro S خود را در اوایل امسال راه اندازی کرد. این اولین دستگاه تحت برند گلکسی بود که با چیزی به غیر از سیستم عامل اندروید (سیستم عامل این دستگاه ویندوز 10 است) عرضه شده و این روزها تبدیل به یک رقیب سرسخت برای سرفیس پرو مایکروسافت نیز شده است.

همانطور که احتمالا از عنوان این خبر نیز متوجه شده‌اید، این گزارش جدید ادعا می‌کند سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی جانشین این تبلت است که گویا با نام سامسونگ گلکسی TabPro S2 معرفی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی TabPro S2 در چهار نسخه عرضه خواهد شد

در این گزارش جدید که در وب سایت Sammobile منتشر شده، به گفته این سایت سامسونگ گلکسی TabPro S2 برخی از مشخصات نسل قبلی خود را به ارث خواهد برد. نمایشگر 12 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن تصویری 2160 در 1440 پیکسل و آخرین نسل از پردازنده Core M کمپانی اینتل بخشی از این موارد را تشکیل می‌دهند.

گفته می‌شود سامسونگ این تبلت جدید را در چهار نسخه متفاوت با اسامی مستعار SM-W728، SM-W727، SM-W723 و SM-W720 عرضه خواهد کرد. البته باید اذعان کرد که تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده که این نسخه ها در چه چیزهایی با هم اختلاف داشته و با چه مشخصات فنی بسته بندی شده‌اند؛ اما به راحتی می‌توان پیش بینی کرد که احتمالا برخی از آنها از شبکه پرسرعت LTE پشتیبانی خواهند کرد. در بخش نرم افزاری هم باید گفت که سامسونگ گلکسی TabPro S2 به احتمال بسیار زیاد نسخه کاملی از ویندوز 10 را به نمایش خواهد گذاشت.

در این گزارش به زمان عرضه این تبلت هیچ اشاره‌ای نشده و گمانه زنی هم درباره بازه زمانی آن صورت نگرفته است؛ اما اگر مشتاقید تا از نسل دوم رقیب سرفیس پرو اطلاعات تازه‌ای به دست آورید، در آینده با ما همراه باشید. قطعادر آینده‌ای نزدیک جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز