baznashr

زومجی: راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان- فروردین ۹۴

on .

خرید قطعات و سخت افزار مناسب، همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران در بازار سنتی ایران است که اطلاع‌رسانی در آن به نحو مطلوبی صورت نمی‌گیرد و معمولا قیمت قطعه به تنهایی اولین و شاید تنهاترین معیار برای خرید در نظر گرفته می‌شود. قیمت‌های متفاوت و حتی قطعات شبیه‌سازی شده هم به این وضعیت نامطلوب دامن می‌زند و بسیاری از کاربران را گرفتار خرید قطعات تقلبی، بی‌کیفیت یا ناسازگار با هم می‌کند.

زومجی در مقاله‌ی خود سعی دارد جدیدترین محصولات سخت افزاری کامپیوترهای شخصی یا PC را معرفی کند و مناسب‌ترین‌ها را با توجه به قیمت و رده فروش بازار مطابق با معیار جهانی و همچنین وجود آنها در بازار داخلی پیشنهاد دهد. به همه کاربران و مخاطبان خود توصیه می‌کنیم تا قبل از مراجعه به بازار یا سایت‌های فروش آنلاین، این راهنما را به دقت مطالعه کنند تا بتوانند مناسب با کاربرد و بودجه‌‌ی خود آگاهانه عمل کنند. در این سلسله مقالات چهار سیستم مختلف از سیستم‌های پی‌سی با کارکردهای متداول را معرفی و چگونگی انتخاب قطعات را تشریح خواهیم کرد. توجه داشته باشید که قیمت‌ها بر اساس نرخ روز بازار بورس لوازم رایانه در تهران محاسبه شده و صرفا جنبه‌ی اطلاع رسانی دارد.

 اگر به دنبال خرید سیستم با بودجه‌ی محدود (راندمان قابل قبول - مناسب برای کاربری روزمره- چندرسانه‌ای با کیفیت بالا- بازی‌های بسیار سبک یا قدیمی) هستید، به زومجی مراجعه کنید.

AMD

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز