baznashr

رادیو گیم‌ شات – قسمت چهارم

on .

radio-gameshot

در چهارمین قسمت پادکست رادیو گیم‌شات قرار است مهم‌ترین اخبار هفته را بررسی کنیم و سپس در تحلیل ویژه هفته، نگاهی خاص‌تر خواهیم انداخت بر مهم‌ترین اخبار نمایشگاه گیمزکام 2016 و باهم باری دیگر از زوایای مختلف جزئیات این رویداد را بررسی می‌کنیم. با گیم شات در ادامه مطلب همراه باشید.

در این همایش اخبار جالب و تریلرهای بسیاری از عناوین مختلف منتشر شد اما مسلما نخستین تریلر گیم پلی Resident Evil 7 و تایید حضور شخصیت‌های هارلی کوئین و دد شات (Deadshot) در بازی Injustice 2 از مهم‌ترین اخبار این همایش بودند. همچنین در اقدامی عجیب کمپانی ژاپنی Konami نیز از نسخه جدید سری Metal Gear  تحت نام  Metal Gear Survive پرده برداشت که اصلا به مذاق هواداران این سری خوش نیامد. شاید گیمزکام 2016 به واسطه عدم برگزاری کنفرانس خبری از سوی دو کمپانی بزرگ دنیای بازی‌های رایانه‌ای یعنی مایکروسافت و سونی، شور و هیجان همیشگی خود را نداشت اما امسال نیز شهر کلن آلمان، محل گرد هم آمدن خیل عظیمی از بازی‌بازان و منتشر شدن اخبار، تریلرها و تصاویر بسیاری از عناوین مختلف بود. حال شما را به شنیدن پادکست این هفته گیم شات دعوت می‌نماییم.

تحلیل ویژه این قسمت : نمایشگاه گیمزکام 2016

دانلود چهارمین پادکست رادیو گیم شات

http://gameshot.ir/wp-content/uploads/2016/08/POdcast-4.mp3

مثل همیشه منتظر دیدگاه‌های شما هستیم. نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را درمورد پروژه جدید گیم‌ شات، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نظر شما درمورد پادکست رادیو گیم‌ شات چیست؟
 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز