baznashr

تماشا کنید: تکنولوژی Dash Charge وان پلاس در برابر تکنولوژی شارژ سامسونگ

on .

Dash Charge وان پلاس

تلفن‌های هوشمند هر ساله با سخت افزارهای قدرتمندتر از قبل رونمایی می‌شوند و همین موضوع تشنگی آنها را به انرژی و شارژ افزایش داده است؛ تقریبا هیچ کاربری از شارژ دهی گوشی خود در طی روز راضی نیست. از طرف دیگر مدت زمان فول شارژ شدن تلفن‌های هوشمند نیز مورد توجه کاربران قرار دارد. از همین رو تکنولوژی شارژ سریع این روزها مورد توجه تولید کنندگان مختلف قرار گرفته است. از جمله این موارد می‌توان به تکنولوژی Dash Charge وان پلاس 3 یا تکنولوژی شارژ انطباقی سامسونگ در گلکسی اس 7 اج اشاره کرد.

از آنجایی که باتری‌های بزرگ و پر ظرفیت امروزی دیرتر شارژ می‌شوند، تولید کنندگان به جای کاهش ظرفیت آنها، به دنبال بهره گیری از تکنولوژی‌های جدیدی مثل Dash Charge وان پلاس هستند. کمپانی چینی وان پلاس از این تکنولوژی جدید در پرچمدار خود (OnePlus 3) بهره گرفته است؛ مسئولان این شرکت قول یک روز شارژ دهی کامل را تنها با نیم ساعت شارژ شدن گوشی خود داده‌اند. سامسونگ نیز در پرچمداران خود از تکنولوژی انطباقی شارژ (Adaptive Charging) بهره می‌برد که سرعت شارژ شدن گلکسی اس 7 را بهبود بخشیده است.

وان پلاس اخیرا با انتشار ویدیو جدید خود به جنگ رسانه‌ای با سومین گوشی اندرویدی پرفروش جهان پرداخته است. در این ویدیو برتری‌های تکنولوژی Dash Charge وان پلاس بر تکنولوژی شارژ انطباقی سامسونگ مورد توجه قرار گرفته است. در مرحله اول این مقایسه جدید، گوشی وان پلاس 3 در عرض 30 دقیقه از صفر به 64 درصد شارژ رسید؛ پرچمدار سامسونگ در همین بازه زمانی تنها 50 درصد شارژ شد.

در دومین قسمت از مقایسه وان پلاس، ساعت و دقیقه‌ای نمایش داده نشد. صفحه نمایش هر دو گوشی در این مرحله و در حین شارژ شدن روشن بود و همین موضوع موجب بدست آمدن نتیجه جالبی شد؛ در این حالت گوشی وان پلاس 3 در عرض نیم ساعت 67 درصد شارژ شد، در حالی که گلکسی اس 7 اج سامسونگ تنها به 23 درصد شارژ رسید! بدین ترتیب اگر بخواهید در حین شارژ شدن پرچمدار سری اس سامسونگ با آن کار کنید، باید قید سریع شارژ شدن را بزنید. لازم به ذکر است که هر دو گوشی از باتری 3 هزار میلی آمپری بهره می‌برند.

بنابراین برتری تکنولوژی Dash Charge وان پلاس 3 در این ویدیو کاملا مشخص بود. در ادامه توجه شما را به ویدیو مربوط به این مقایسه وان پلاس جلب می‌نماییم:

نظر شما در مورد نتیجه به دست آمده در این بررسی چیست؟ آیا تکنولوژی شارژ سریع یک گوشی 400 دلاری از گلکسی اس 7 اج سامسونگ بهتر عمل می‌کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز