baznashr

احتمال تولید نسل بعدی گوشی گلکسی Grand Prime

on .

Untitled-1

این‌طور که معلوم است به‌زودی مدل جدیدی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ را می‌بینیم که درواقع نسل بعدی گلکسی Grand Prime است. این گوشی با شماره مدل SM-G532F در وب‌سایتی مربوط به اطلاعات صادرات هندی Zauba ثبت شده است.

گلکسی Grand Prime که دو سال پیش در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی شده بود، با شماره مدل SM-G531 به ثبت رسیده که به این ترتیب SM-G532F می‌‌تواند درواقع مدل ۲۰۱۶ این گوشی باشد. به‌جز شماره‌مدل در سایت Zauba همچنین اشاره شده که این گوشی از یک نمایشگر ۵ اینچی بهره می‌برد.

gsmarena_001

گوشی Grand Prime در زمان خود یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ در بازار ایران بود. گرچه پیشوند Grand به‌خاطر میان‌رده بودن این گوشی چندان برازنده‌‌اش نیست اما ‌بیش‌تر برای بازارهایی ارایه شده بود که مشتریانش به‌دنبال گوشی‌هایی با قیمت مقرون به‌صرفه و دارای نمایشگر بزرگ (در زمان خود) باشند. این گوشی دارای تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ بود و با یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی وارد بازار شده بود. باتری گوشی ۲۶۰۰ میلی‌آمپری بوده و به دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

درمورد گوشی جدیدی که هنوز از مشخصات فنی‌اش خبر نداریم، فعلا می‌توانیم بگوییم احتمالا به تبعیت از مدل سال ۲۰۱۴ یک گوشی میان‌رده باشد که به‌زودی اطلاعات بیش‌تری درمورد آن خواهیم داشت.

منبع: GSM Arena

احتمال تولید نسل بعدی گوشی گلکسی Grand Prime

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز