baznashr

گیم شات: تایریس گیبسن در فیلم Transformers 5 حضور خواهد داشت

on .

فیلم «تبدیل شوندگان: عصر انقراض» (Transformers: Age of Extinction) که در سال 2014 اکران شد، یک خانه تکانی اساسی برای بازیگران مجموعه بود و بسیاری از بازیگران سه‌گانه اصلی کنار گذاشته شدند تا «مارک والبرگ» (Mark Wahlberg) و تیم‌ جدیدش کار را در دست بگیرند. یکی از این بازیگرانی که از قسمت چهارم محو شد، تایریس گیبسن (Tyrese Gibson) بود. حالا برای فیلم Transformers 5 جناب «مایکل بی» (Michael Bay) تصمیم گرفته تا چهره‌های آشنا را به مجموعه بازگرداند. تا پیش از این، بازگشت «کلنل لنکس» (Colonel Lennox) و «جاش دوهامل» (Josh Duhame) تأیید شده بود، حالا «گیبسن» شخصأ تأیید کرده که نقش‌اش، «گروهبان اپس» (Sergeant Epps) بازگشته تا یکبار دیگر به اتوبات‌ها (Autobots) کمک کند. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید.

گیبسن با انتشار تصاویری در اینستاگرم خبر حضورش در فیلم Transformers 5 را تأیید کرده است. تصاویر او در کنار کارگردان «مایکل بی» را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

فیلم Transformers 5

شایعه شده که… نه… رابرت اپس برگشته! T5 در تابستان 2017 هیجان انگیزتر هم شد.

اگرچه به نظر نمی‌رسد کاراکتر «گیبسون» نقشی اساسی و مهم در فرانچایز «تبدیل شوندگان» داشته باشد، اما حضور او می‌تواند انرژی و طنز خوبی به این قسمت بیاورد، چنانچه این طنز و انرژی را در دیگر پروژه‌های او مثل مجموعه «سریع و خشمگین» (Fast & Furious) مشاهده کرده‌ایم. حالا که «گیبسون» و «دوهامل» بازگشته‌اند، آیا اشتباه است اگر انتظار حضور افتخاری «شیا لابلوف» (Shia LaBeouf) ستاره سه‌گانه اصلی را داشته باشیم؟ به هر حال حضور او هم می‌تواند در نوع خودش جالب باشد.

فیلم Transformers 5

دیگر بازیگران فیلم عبارتند از «مارک والبرگ» (Mark Wahlberg) که نقش اصلی فیلم قبلی سری، «تبدیل شوندگان: عصر انقراض» (Transformers: Age of Extinction) را برعهده داشت، «ایزابلا مونر» (Isabela Moner) بازیگر فیلم‌هایی همچون «100 کاری باید قبل از مدرست انجام داد» (100 Things to Do Before High School) و سریال «بزرگ شدن فیشر» (Growing Up Fisher) که نقش «ایزابلا» بازیگر اصلی زن فیلم را برعهده دارد و «آنتونی هاپکینز» (Anthony Hopkins) که هنوز مشخص نیست چه نقشی در فیلم خواهد داشت.

همچنین می‌توانید تصاویر جدید انیمیشن Transformers Combiner Wars را در اینجا مشاهده کرده، جزئیات کامل حضور «آنتونی هاپکینز» در فیلم را در اینجا، تأیید حضور «مگاترون» (Megatron) را در اینجا و پیوستن « لورا هداک» به فیلم را در اینجا مطالعه فرمایید.

فیلم Transformers 5 با نام کامل «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» (Transformers Last Knight) در روز «23 ژوئن 2017» برابر با «2 تیر 1396» در سینماهای جهان به نمایش در خواهد آمد.

نظر شما در مورد بازگشت «گیبسون» در فیلم Transformers 5 چیست؟

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز