baznashr

شیائومی Mi Note 2 احتمالا با دوربین دوتایی می‌آید

on .

درباره‌ی Mi Note 2، گوشی هوشمند جدید شیائومی که با نمایشگر بزرگ‌تر عرضه شده، تا امروز شایعات متفاوتی شنیده‌ایم که مهم‌ترین‌شان عرضه‌ی این گوشی در سه مدل متفاوت است. در حالی که می‌دانیم احتمالا در هر سه مدل اندازه‌ی نمایشگر ۵.۷ اینچ است، شایعه‌ی جدید خبر از دقت تصویر نمایشگرها می‌دهد که در مدل رده‌پایین‌تر full HD و برای مدل‌های رده‌بالاتر، QHD گزارش شده است.

مدل رده‌بالاتر Mi Note 2 با دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

همچنین گزارش شده که مدل رده‌بالاتر با دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شود و باتری بزرگش ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است. این مدل از Mi Note 2 به حسگر اثر انگشت هم مجهز شده. از دیگر مشخصات برجسته‌ی این مدل همچنین باید به فناوری صفحه‌نمایش حساس به فشار (مثل همان‌چیزی که در آیفون نظیرش را داریم) و فناوری شارژ سریع اشاره کرد. درمورد تراشه هم هرچه می‌دانیم مربوط به شایعات قبلی است که می‌گفتند Mi Note 2 از اسنپ‌دراگون ۸۲۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۲۳ استفاده می‌کند.

تفاوت مدل‌های Mi Note 2 در میزان حافظه است و در سه مدل دارای ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. قیمت این سه مدل به‌ترتیب ۳۷۵، ۴۵۰ و ۵۲۵ دلار تخمین زده شده است. نیازی به گفتن نیست که هنوز هیچ تایید رسمی‌ای برای اطلاعات منتشرشده درباره‌ی Mi Note 2 طی چندوقت اخیر ارایه نشده است.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز