baznashr

بلک‌بری در حال ساخت سه گوشی اندرویدی است

on .

شرکت بلک‌بری پس از عرضه‌ی گوشی Priv با سیستم عامل اندروید، تصمیم گرفته سه گوشی دیگر هم با این سیستم عامل تولید کند. گوشی‌هایی که قرار است امسال و اوایل سال آینده راهی بازار شوند. براساس اطلاعاتی که در سایت VentureBeat قرار گرفته، شرکت بلک‌بری خودش را برای عرضه‌ی سه گوشی اندرویدی دیگر آماده می‌کند تا بتواند محصولات بیشتری به فروش برساند و سهم بیشتری از بازار اندروید را به دست بگیرد. لازم به ذکر است که این شرکت تنها ۶۰۰ هزار دستگاه گوشی Priv در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ فروخته است.

البته «جان چن» (John Chen)‌ مدیرعامل شرکت بلک‌بری قبلا گفته بود که این شرکت دو گوشی اندرویدی جدید خواهد ساخت که به نظر می‌رسد این تعداد به سه گوشی افزایش پیدا کرده است. چن در اوایل سال ۲۰۱۶ گفته بود که عرضه‌ی گوشی‌های رده بالا حرکت چندان هوشمندانه‌ای نیست و به همین دلیل انتظار داریم که در بین محصولات جدید این شرکت چند گوشی میان‌رده هم وجود داشته باشند. گوشی Priv با قیمت ۷۰۰ دلار راهی بازار شده بود.

شایعات جدید می‌گویند که سه گوشی شرکت بلک‌بری با اسم‌های Neon، Argon و Mercury شناخته می‌شوند.

گوشی Neon اولین محصولی خواهد بود که در اواخر تیر ماه یا اوایل مرداد ماه راهی بازار می‌شود. به نظر می‌رسد که این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت Full HD خواهد داشت و صفحه کلید فیزیکی برای آن در نظر گرفته نشده است. تراشه‌ی آن اسنپ‌دراگون ۶۱۷ خواهد بود و سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. یک باتری ۲۶۱۰ میلی‌آمپر ساعتی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

بلک‌بری در حال ساخت سه گوشی اندرویدی است

تصویر لو رفته از گوشی جدید بلک‌بری

مدل Argo در مهر ماه راهی بازار می‌شود و یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت QHD دارد. از اسنپ‌دراگون ۸۲۰ به همراه چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن استفاده شده و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد. این گوشی به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز شده و یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن دیده می‌شود.

بلک‌بری در حال ساخت سه گوشی اندرویدی است

تصویر لو رفته از گوشی جدید بلک‌بری

گوشی Mercury هم قرار است در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ راهی بازار شود که به صفحه کلید فیزیکی مجهز شده و از یک صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با کیفیت HD، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین ۱۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

این اطلاعات هنوز از طرف بلک‌بری تایید نشده‌اند، اما بعید به نظر می‌رسد که صحت نداشته باشند.

‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌

بلک‌بری در حال ساخت سه گوشی اندرویدی است

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز