baznashr

سامسونگ گوشی هوشمند تاشو اندرویدی را با نام ویرون روانه بازار می‌کند

on .

اگرچه گوشی‌های تاشو مدت زیادی است که منسوخ شده‌اند؛ اما هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند. شرکت سامسونگ نیز دستگاه‌های تاشو بسیاری را به بازار عرضه کرده که یکی از آن‌ها گلکسی فولدر است، حال با توجه به گزارش‌های جدید این شرکت گوشی هوشمند تاشو اندرویدی را با نام ویرون عرضه می‌کند

همانطور که می‌دانید چیزی که سامسونگ را از دیگر شرکت‌های سازنده موبایل متمایز می‌سازد، وجود تنوع بسیار در محصولات است که در اصل باعث می‌شود تا نیاز هر سلیقه‌ای را برطرف کند. شایعه شده که سامسونگ در حال کار بر روی دستگاه با کد SM-W2017 است که قدرت آن توسط پردازنده اگزینوس 8890 تامین می‌شود. دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. آن‌طور که پیدا است دوربین این دستگاه دقیقا دوربین موجود در گلکسی اس 7 است.

این دستگاه به احتمال زیاد جایگزین SM-2016 است که در سال گذشته معرفی شد و اکنون به مشخصات سخت‌افزاری بسیار بالاتری مجهز شده است. گوشی هوشمند جدید تاشو اندرویدی سامسونگ ویرون نام دارد که دارای صفحه‌نمایش 3.9 اینچی اچ دی از نوع Super AMOLED است، البته آن‌طور که پیدا است دو صفحه‌نمایش در دستگاه فوق وجود دارد که روی هردو جهت صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

طراحی گوشی هوشمند تاشو اندرویدی سامسونگ از ترکیب دو جنس فلز و شیشه بوده و در بازار آسیا عرضه می‌شود، البته نسخه اندروید گوشی هوشمند ویرون مشخص نیست، اما به احتمال زیاد به یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های اندرویدی موجود در بازار تبدیل شود، البته منابعی مختلفی برای این خبر وجود دارد و هریک این دستگاه را به نحوی تفسیر کرده‌اند. با توجه به گفته برخی از منابع این گوشی هوشمند تاشو ویرون قدرتمندترین دستگاه اندرویدی خواهد بود که تاکنون روانه بازار شده است. حال باید منتظر انتشار اخبار رسمی و بیشتر از سوی سامسونگ باشیم.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز