baznashr

ال‌جی از گوشی LG X Mach و سه محصول جدید دیگر پرده‌برداری کرد

on .

گوشی LG X Mach و سه دستگاه جدید دیگر از این سری، توسط کمپانی LG معرفی شد. بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل به یک مکان شلوغ و رقابتی شده و حتی برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها نیز نتوانسته‌اند که تحت تاثیر این بازار پرمنفعت، قرار نگیرند.

برای برخی از برندها چون LG نیز توجه بیشتر به بازار گوشی‌های هوشمند پائین رده و میان رده با هدف ارائه محصولات مختلف به انواع خریداران این بازار، در دستور کار قرار گرفته است. سابقا ال‌جی با محصولات سری K خود در این بازار شناخته می‌شد؛ اما به نظر می‌رسد که این کمپانی در حال حاضر گوشی‌های مقرون به‌صرفه خود را با سری X و در یک معرفی بی‌سروصدا اعلام کرده است. امروز چهار دستگاه جدید از این کمپانی با نام‌های LG X Mach ، ال‌جی X Max، ال‌جی X Power و ال‌جی X Style به خط تولیدی محصولات جدید خود اضافه کرده است.

برای شروع از گوشی LG X Mach آغاز می‌کنیم که به نظر می‌رسد دارای یکی از بهترین مشخصات فنی در بین این دستگاه‌ها است. این دستگاه با یک نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی عرضه خواهد شد. پردازنده‌ی مرکزی شش هسته‌ای با فرکانس عملیاتی 1.8 گیگاهرتز به آن قدرت داده، 3 گیگابایت رم داشته و از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار شده است. در پشت گوشی LG X Mach یک دوربین 12.3 مگاپیکسلی با یک سنسور بزرگ، درست به‌مانند آنچه در دستگاه‌هایGalaxy S7 استفاده شده است، قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

گوشی LG X Mach

این گوشی با اندازه‌های 8.9 در 76.5 در 149.1 میلی‌متر، 150 گرم وزن داشته و از شبکه 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد. ال‌جی جزئیات کمی در مورد آن منتشر کرده و به نظر نمی‌رسد که در باره‌ی گوشی X Max نیز جزئیات بیشتری وجود داشته باشد؛ اما وانمود شده که این دستگاه حتی نمایشگر بزرگ‌تری از مدل X Mach خواهد داشت.

گوشی LG X Mach ، ال‌جی X Max، ال‌جی X Power و ال‌جی X Style به خط تولیدی محصولات جدید کمپانی ال‌جی اضافه شدند.

اما درباره‌ی گوشی LG X Power باید گفت، این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.3 اینچی با کیفیت تصویری اچ دی خواهد بود. پردازنده‌ی MT6735 مدیاتک به همراه 2 گیگابایت و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به آن قدرت داده، یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. این گوشی هوشمند با یک باتری خوب 4100 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع تکمیل شده است و اما به نظر می‌رسد که گوشی ال‌جی X Style کوچک‌ترین محصول مهیج در بین دیوایس‌های جدید این کمپانی کره‌ای بوده و احتمالا ارزان‌ترین گوشی در بین این چهار مدل است.

پنل جلویی این دستگاه به یک نمایشگر 5.3 اینچی اچ دی مزین شده و پردازنده‌ی اسنپدراگون 410 با سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز در کنار 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به آن قدرت می‌دهد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی جاسازی شده و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی آن خودنمایی می‌کند و تمامی این‌ها با یک باتری کوچک 2100 میلی‌آمپر ساعتی در یک بسته تکنولوژیکی به ‌نام X Style قرار گرفته است.

هر چهار دستگاه جدید این کمپانی از ساختار نسبتا مشابهی برخوردار شده‌اند. به‌عنوان‌مثال همگی آن‌ها به دو درگاه برای سیم‌کارت مجهز شده، حافظه داخلی آن‌ها قابل ارتقا بوده، از شبکه ارتباطی پر سرعت 4G LTE پشتیبانی کرده و از گزینه‌های اتصال معمول مانند وای – فای با استاندارد a/b/g/n 802.11 و بلوتوث 4.1 بهره‌مند شده‌اند.

کمپانی ال‌جی درباره‌ی این دستگاه‌ها اطلاعات کمی را منتشر کرده؛ اما راه‌اندازی آن‌ها در اواخر سال جاری و قیمت‌گذاری بر روی آن‌ها بسته به بازاری که در آن عرضه خواهند شد، متفاوت خواهد بود.

گوشی LG X Mach

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز