baznashr

گلکسی اس ۷ سامسونگ به شیار کارت حافظه microSD مجهز خواهد بود

on .

همانطور که اطلاع دارید سامسونگ از گلکسی اس ۶ به بعد ، شیار کارت حافظه microSD را در گوشی های پرچم دار خود حذف کرد.ویژگی که نبود آن بسیاری از طرفداران گوشی های این برند را ناراحت ساخت.حالا شایعه شده که سامسونگ در گلکسی اس ۷ دوباره این ویژگی را به پرچم‌داران بعدی‌ خود اضافه خواهد کرد.

بر اساس شایعات جدید منتشره از سوی وب سایت HDBlog، بر خلاف پرچمداران سال ۲۰۱۵ گوشی هوشمند Galaxy S7 دارای شکاف کارت حافظه microSD خواهد بود و از طرفی همین منبع مدعی شده است که گلکسی اس ۷ با نمایشگر ۵.۲ اینچ و گلکسی اس ۷ اج در ابعاد ۵.۷ اینچ معرفی خواهند شد اما توجه به این نکته که احتمالا صفحه نمایش Galaxy S7 edge در لبه بالایی و پایینی نیز خمیده خواهد بود، داستان را جالب تر می کند.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی S7 که طی روز های گذشته لو رفته است می توان به پردازنده‌های اگزینوس ۸ Octa یا اسنپدراگون ۸۲۰ مبتنی بر منطقه جغرافیایی، ۴ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و کابل یو اس بی نوع C اشاره کرد.

و در پایان بد نیست اشاره کنیم در صورت صحت وجود درگاه کارت حافظه microSD، این اتفاق برای کاربرانی که از حذف این قابلیت در گلکسی S6 ناراحت بودند خبری بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

منبع : phonearena

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز