baznashr

اولین تریلر از قسمت سوم فیلم Captain America را ببینید

on .

استودیوی فیلم‌سازی مارول (Marvel Studios)، اولین تریلر از جدیدترین فیلم مجموعه‌ی «کاپیتان امریکا» را منتشر کرده است. تریلر این فیلم که «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) نام دارد، کمتر از دو ساعت پیش و در شبکه‌ی یوتیوبی Jimmy Kimmel منتشر شد.

فیلم Civil War اقتباسی از یک کمیک به همین نام است.

«کریس اوانز» (Chris Evans) که نقش کاپیتان امریکا را در دو فیلم The First Avenger و The Winter Soldier ایفا کرده است، در شماره‌ی سوم از مجموعه‌ فیلم‌های کاپیتان امریکا به جنگ «مرد آهنی» (Iron Man) رفته است.

«رابرت داونی جونیور»، به ایفای نقش‌اش به عنوان مرد آهنی در این فیلم ادامه داده است. «آنتونی مکی» و «اسکارلت جوهانسن» هم به ترتیب نقش‌های «فالکن» و «بلک ویدو» را در فیلم خواهند داشت.

فیلم Civil War برگرفته از یک کمیک به همین نام است که در سال 2006 و توسط «مارک میلار» و «استیو مک‌نیون» نوشته شده بود. در این کمیک، کاپیتان امریکا و مرد آهنی که سال‌ها است با یکدیگر همکاری می‌کرده‌اند، سر موضوعی کوچک با هم در می‌افتند و دعوای آن‌ها بسیار بزرگ می‌شود.

تعداد قهرمان‌هایی که در کمیک به جان یکدیگر می‌افتند بسیار زیاد است، اما در فیلم فقط برخی از آن‌ها به تصویر کشیده شده‌اند.

فیلم Captain America: Civil War قرار است در روز ششم مه سال آینده‌ی میلادی (17 اردیبهشت 1395) اکران شود.

می‌توانید تریلر را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Cnet

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز