baznashr

تاریخ عرضه‌ی لومیا 950 و لومیا 950XL مشخص شد

on .

در زمان معرفی دو تلفن همراه هوشمند لومیا 950 و لومیا 950XL از سوی مایکروسافت، تاریخ عرضه‌ی آن‌ها اعلام نشد. پس از مدت‌ها و منتشر شدن شایعات مختلف، مایکروسافت اعلام کرد که این دو تلفن همراه در تاریخ 5 آذر ماه در فروشگاه‌های این شرکت عرضه می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

مایکروسافت گوشی‌های لومیا 950 و لومیا 950XL را در تاریخ 5 آذر ماه راهی بازار می‌کند.

البته این دو تلفن همراه برای تست در فروشگاه مایکروسافت قرار داشتند و کاربران می‌توانستند با آن‌ها کار کنند و با ویژگی‌های جدید ویندوز 10 موبایل آشنا شوند. مایکروسافت مدتی پیش در وبلاگ خودش اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند این تلفن‌های همراه هوشمند را در تاریخ 5 آذر ماه خریداری کنند. لازم به ذکر است که 5 آذر ماه (26 نوامبر) روز شکرگزاری است و شاید بسیاری از کاربران در این روز زمان کافی برای خرید نداشته باشند.
همان‌طور که از قبل گفته شده بود، دو تلفن همراه جدید مایکروسافت با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل عرضه می‌شوند. از جمله ویژگی‌های سیستم‌عامل ویندوز 10 برای موبایل، Continuum نام دارد که به وسیله‌ی‌ آن می‌توان گوشی را به صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر متصل کرد و تجربه‌ای مانند کارکردن با نسخه‌ی دسکتاپ ویندوز 10 را به‌دست آورد.

دو گوشی لومیا 950 و لومیا 950XL از نظر سخت‌افزاری شبیه به یکدیگر هستند. گوشی لومیا 950 از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 808 بهره می‌برد و روی گوشی لومیا 950XL از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 810 و صفحه نمایش 5.7 اینچی استفاده شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Uber Gizmo

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز