baznashr

۶۰۰ میلیون نفر از ۱۷۰ کشور دنیا ال‌کلاسیکو را تماشا می‌کنند

on .

ال کلاسیکو

تا ساعاتی دیگر دو تیم پرطرفدار بارسلونا و رئال مادرید ال‌کلاسیکوی دیگری را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم می‌زنند. ۶۰۰ میلیون نفر از ۱۷۰ کشور دنیا این مسابقه حساس را تماشا خواهند کرد. در ادامه با نحوه پوشش تصویری این رقابت بیشتر آشنا می‌شویم. با زومیت همراه باشید. 

ال کلاسیکو دیداری است که شاید به همان اندازه که در اسپانیا مورد توجه است، در دیگر نقاط دنیا نیز شور و هیجان فوتبال را به میان علاقمندان می‌آورد. ال‌کلاسیکوی امشب نیز که بین بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه خانگی رئال یعنی سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود توجه همه را به خود جلب کرده است به نحوی که حدود ۶۰۰ میلیون نفر از ۱۷۰ کشور دنیا این مسابقه فوتبال را بین این دو رقیب سنتی تماشا خواهند کرد.

 لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، اعلام کرده که شرکت مدیا پرو که وظیفه پوشش تصویری این رقابت را بر عهده دارد از پیشرفته‌ترین امکانات صوتی و تصویری برای پوشش این مسابقه استفاده خواهد کرد. 

مدیا پرو یک واحد سیار مجهز به ۱۲ دوربین 4K‌ را به ورزشگاه فرستاده و به این ترتیب و به لطف فناوری واقعیت افزوده تمام جزئیات این مسابقه پوشش داده خواهد شد. 

تیم مدیا پرو برای پوشش این مسابقه متشکل از ۴۰۰ متخصص از جمله تهیه کنندگان، کارگردان و تکنسین‌های فنی است. ۶ واحد سیار و در مجموع ۳۷ دوربین این مسابقه فوتبال را پوشش خواهند داد.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز