baznashr

جبرا سبک ترین هدست بلوتوث دنیا را وارد بازار ایران کرد

on .

جبرا طی مراسمی که امروز با حضور مدیران ارشد این شرکت در ایران و همچنین خبرنگاران برگزار کرد از سبک‌ترین هدست بلوتوث دنیا با نام Jabra Eclipse رونمایی کرد.

هدست جدید جبرا با صدایی شفاف در طراحی زیبا و شکیل تنها ۵.۵ گرم وزن دارد و از این بابت سبک ترین هدستی است که تاکنون ساخته و عرضه شده است.

جبرا تهران

علیرغم طراحی فوق العاده و وزن بسیار کم این هدست، جبرا اکلیپس به همراه خود دارای یک پاوربانک نیز است ه آن را شارژ و امکان ده ساعت مکالمه مداوم را برای کاربر تضمین می کند.

هندزفری جبرا اکلیپس با بلندگوهایی در حد استاندارد بلندگوهای پخش موسیقی طراحی و با راحتی پوشش آسان و بسیار راحت عمق و وضوح صدا را بطور شفاف انتقال می‌دهد.
فن آوری صدای HD در جبرا  اکلیپس تجربه متفاوتی از کیفیت و شفافیت مکالمه را بگونه‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد که حس مکالمه رو در رو را برای کاربر فراهم می‌سازد.

با استفاده از فن آوری نوین حذف نویز بکار رفته در میکروفون های اکلیپس جبرا در محیط های شلوغ مثل پیاده روهای پر ازدحام، فرودگاه و یا حین رانندگی مخاطب تنها صدای شما را خواهد شنید.

jabra eclisps

گفتنی است که جبرا اکلیپس فاقد هرگونه کلید و سوئیچ است و در هنگامی که می خواهید مکالمه کنید کافی است دو بار روی هدست بفشارید و با نرم افزار JABRA Assist قادر خواهید بود تنظیمات و کاربردهای متنوع تری از هدست خود را شخصی سازی و تجربه کنید.

هدست بلوتوث اکلیپس جبرا از هم اکنون در ایران موجود بوده و کاربران می توانند  آن را از کلیه فروشگاه های معتبر سراسر کشور با گارانتی یکساله تعویض شرکت نامداران ارتباطات همراه، نماینده انحصاری محصولات جبرا در ایران تهیه کنید.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز