baznashr

مرسدس بنز SL 2017 معرفی شد

on .

 مرسدس بنز اعلام کرده است که طراحی نسل جدید کلاس SL از مدل مسابقه‌ای 300 SL پانامریکانا الهام گرفته شده است. مرسدس بنز SL از دیرباز به عنوان یکی از بهترین خودروهای رده‌ی کوپه دو درب شناخته می‌شده است. طراحی جذاب، راحتی مثال زدنی در کنار قابلیت‌های دینامیکی بالا از مهم‌ترین شاخصه‌های کلاس SL هستند.

مرسدس بنز SL 2017 معرفی شد

دماغه‌ی جدید این خودرو مطابق با زبان طراحی جدید مرسدس بنز طراحی شده است. مرسدس در نسل جدید SL ظاهر خودرو  را بیش از پیش عضلانی و اسپرت‌تر کرده است. دماغه‌ی کشیده، جلوپنجره بزرگ در کنار ورودی‌های عظیم هوا قرار گرفته در طرفین سپر، در نگاه اول مرسدس بنز SL 2017  را خودرویی خشن و عضلانی معرفی می‌کند. اما علی‌رغم تغییرات عمده در بخش جلویی خودرو، نمای عقبی SL هم‌چنان با تغییرات اندکی همراه بوده است و شمای کلی آن هنوز هم از زبان طراحی ۴ نسل پیش کلاس SL بهره می‌برد. در بخش عقبی این خودرو به هیچ وجه جذابیت قسمت جلویی آن را شاهد نیستیم.

مرسدس بنز SL 2017 معرفی شد

اما یکی دیگر از تغییرات رخ داده در کلاس SL حذف مدل SL400 و جایگزینی مدل SL450 است که پیشرانه‌های به کار رفته در این مدل توانایی تولید ۳۲۹ الی ۳۶۲ اسب بخار را دارند. مدل نام‌برده در کنار SL 550 هر دو از جعبه‌دنده‌های ۹ سرعته جدید مرسدس بنز بهره می‌برند که افزایش عملکرد در کنار کاهش سوخت را تضمین می‌دهند. اما طبق سنت همیشگی مرسدس بنز نمونه‌های AMG این کلاس نیز ارائه خواهند شد. SL63 با پیشرانه‌ای به قدرت ۵۵۷ اسب بخار در کنار مدل ۱۲ سیلندر SL65 مجهز به پیشرانه‌ای به قدرت ۶۲۱ اسب بخار در بالای لیست مدل‌های SL قرار خواهند داشت. این خودرو‌های برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۴ الی ۵ ثانیه زمان احتیاج خواهند داشت. 

مرسدس بنز SL 2017 معرفی شد

تمامی مدل‌های SL به صورت استاندارد به سیستم‌ فعال کمکی ترمز مجهز خواهند بود. این سیستم در صورت سهل انگاری راننده در ترمز گیری، با سنجش فاصله تا خودروی روبرو در صورت نیاز به صورت خودکار اقدام به توقف خودرو خواهد کرد. 

نمونه‌ی روباز SL 2017 نیز همراه مدل کوپه به بازار عرضه خواهند شد که حال رانندگان می‌توانند سقف خودرو را در سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز باز و بسته کنند. قیمت گذاری نسل جدید SL در اواخر پاییز ۲۰۱۶ اعلام خواهد شد.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز