baznashr

زوم‌اپ: فرمول ها و حقه های ریاضی در Math Tricks

on .

Math Tricks اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید است که در زمینه‌ی آموزش ترفندهای جالب در ریاضی فعالیت دارد و شگردهای جذابی را برای حل معادلات سخت در اختیارتان قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.

ریاضی یکی از درس‌های اصلی در تمام رشته‌های تحصیلی است و از معدود درس‌هایی به حساب می‌آید که حد وسطی برای آن وجود ندارد و دانشجویان یا از آن متنفرند، یا عاشق آن هستند. همین موضوع باعث شده است تا درس ریاضی، یکی از دروسی باشد که فرمول‌ها و به اصطلاح کلک‌های بسیاری برای آن ساخته شده که البته لازم به ذکر است که وجود این ترفندها و درست بودن آنها، نشان از پشتوانه‌ی دقیق و جذاب علم ریاضی دارد که به قدری تمام بخش‌های آن تکمیل و حساب شده است، که می‌توانید یک فرمول یا ترفند خاص را برای هر معادله‌ای به کار ببرید. Math Tricks اپلیکیشنی اندرویدی است که اقدام به جمع‌آوری و تدریس این ترفندها کرده است و می‌توانید با استفاده از آن، چندین ترفند کاربردی را بیاموزید که حل کردن معادلات را گاهی چندین برابر سریع تر می‌کند.

math tricks2 c5780

با وجود آنکه Math Tricks به زبان انگلیسی منتشر شده، اما خوشبختانه بخش کثیری از آموزش‌های آن به شکل تصویری و کاملا گویا توضیح داده شده است؛ به طوری که حتی اگر از زبان انگلیسی هیچ دانشی نداشته باشید هم می‌توانید از حدود نیمی از مطالب این اپلیکیشن استفاده کنید. اگر تجربه‌ی کنکور و کلاس‌های آمادگی برای این آزمون را در زندگی خود داشته باشید حتما با مواردی با عنوان «نکات کنکوری» یا «فرمول کنکوری» آشنا هستید. Math Tricks مجموعه‌ای از این فرمول‌ها و ترفندها را جمع آوری کرده و می‌تواند علاوه بر حل سریع مسائل، در آزمون‌های مهمی همچون کنکور یا... نیز کمک‌حال شما باشد. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز