baznashr

فال‌آوت4 روز اول عرضه‌اش 12 میلیون نسخه فروخت

on .

شرکت بازی‌سازی بتسدا از فروش شگفت‌انگیز شماره‌ی چهارم از مجموعه بازی‌های فال‌آوت خبر داده است طبق خبری که این شرکت منتشر کرده، فال‌آوت4 توانسته است در روز اول عرضه‌اش، 12 میلیون نسخه بفروشد. بتسدا می‌گوید که این مقدار، برابر با 750 میلیون دلار فروش است. این آمار منتشر شده، فال‌آوت4 را به موفق‌ترین بازی امسال تبدیل می‌کند.

فروش 750 میلیون دلاری فال‌آوت4 این بازی را بالاتر از ندای وظیفه: عملیات سری 3 قرار می‌دهد.

بتسدا هم‌چنین گفته که نسخه‌ی ویژه‌ی فال‌آوت4 که Fallout 4: Pip-Boy Edition نام دارد، بیشترین مقدار فروش روز اول را در بین تمام نسخه‌های ویژه‌ی بازی‌های ویدیویی داشته است.

فال‌آوت4 هم‌چنین در فروش دیجیتال هم موفق بوده است. این بازی توانسته با شکستن رکورد جی‌تی‌ای5، در روز اول عرضه‌اش بیش از 470 هزار بازی‌کننده‌ی همزمان روی استیم داشته باشد. اپ Fallout Pip-Boy هم که به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد بازی را توسط یک اپ در کنار دسته‌شان مدیریت کنند، در صدر بازی‌های اپ استور اپل قرار گرفته است. بر اساس آماری که وب‌سایت Twitch ارایه داده، فال‌آوت4 هم‌چنین در بین بازی‌های امسال بیشترین تعداد بازدید را در روز عرضه‌اش روی این سایت داشته است.

«ولاتکو اندونوف»، مدیرعامل شرکت بازی‌سازی بتسدا در بیانیه‌ای گفته است: “به تاد هاوارد، کارگردان استودیوی بازی‌سازی بتسدا و تیم با تجربه‌اش که این بازی شگفت‌انگیز را ساخته افتخار می‌کنیم.”

فال‌آوت4 در روز نوزدهم آبان برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی عرضه شد.

منبع: Bethsoft.com

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز