baznashr

هیلو 5 تمام رقیب‌هایش را پشت‌سر گذاشت

on .

با توجه به تبلیغاتی که مایکروسافت برای بازی هیلو 5 انجام داده، اصلا جای تعجب نبود که این عنوان می‌تواند رکوردهای مختلفی را از خودش به‌جا بگذارد. مجموعه بازی‌های هیلو یک برگ برنده برای مایکروسافت به شمار می‌روند و همیشه با فروش بالایی مواجه شده‌اند. به همین دلیل تعداد بیشتری از کنسول ایکس‌باکس هم به فروش می‌رسد. پنجمین نسخه از مجموعه بازی‌های هیلو مدتی پیش راهی بازار شد و در همان زمان عرضه رکوردهای عجیبی را از خودش به جا گذاشت.

بازی هیلو 5 و کنسول ایکس‌باکس وان در ماه اکتبر به‌عوان پرفروش‌ترین‌ محصولات صنعت بازی در کشور آمریکا شناخته شدند.

سازمان NPD کشور آمریکا اعلام کرد که بازی‌کننده‌ها در ماه اکتبر 805.9 میلیون دلار برای خرید بازی‌های جدید در کشور آمریکا هزینه کرده‌اند که این آمار 2 درصد بیشتر از اکتبر سال گذشته است. در این آمار مشخص شده که بازی هیلو 5 که به شکل انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شده، بیشترین فروش را در بین بازی‌های مختلف داشته است.
براساس اطلاعات منتشر شده، فروش بازی هیلو 5 باعث شده که کنسول ایکس‌باکس وان هم با استقبال کاربران مواجه شود و فروش بیشتری در مقایسه با کنسول پلی‌استیشن 4 داشته باشد. مایکروسافت اعلام کرد که فروش ایکس‌باکس وان به دلیل عرضه‌ی بازی هیلو 5 با افزایش 81 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده است.
سازمان NPD اعلام کرده که فروش کنسول‌های بازی در این ماه با افزایش 3 درصدی در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو بوده و بازی‌کننده‌های بیشتری کنسول‌های جدید را خریداری کرده‌اند.
فروش کنسول‌های نسل قبل با کاهش 66 درصدی مواجه شده و فروش کنسول‌های دستی کاهش 27 درصدی داشته‌اند.
براساس اطلاعات منتشر شده، بازی هیلو 5 به عنوان پرفروش‌ترین بازی ماه اکتبر در کشور آمریکا شناخته می‌شود و پس از آن هم بازی‌های NBA 2K16 و Assassin’s Creed: Syndicate قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه گذشته در کشور آمریکا را مشاهده کنید:

Halo 5: Guardians – Xbox One
NBA 2K16 – PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3
Assassin’s Creed: Syndicate – PS4, Xbox One
Madden NFL 16 – PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3
WWE 2K16 – PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3
FIFA 16 – PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3
Destiny: The Taken King – PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3
Yoshi’s Wooly World – NWU
Uncharted: The Nathan Drake Collection – PS4
Rock Band 4 – Xbox One, PS4

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز