baznashr

ویدیوی جعبه‌گشایی آیپد پرو منتشر شد

on .

آیپد پرو که به عنوان جدیدترین محصول اپل شناخته می‌شود، از مدتی پیش راهی بازار شد. محصولی که بسیاری از علاقه‌مندان به اپل و آیپد را هیجان‌زده کرده است. این تبلت بزرگ که از یک صفحه نمایش 12.9 اینچی بهره می‌برد، به همراه یک قلم مخصوص و صفحه کلید مجزا راهی بازار شده تا بتوان به وسیله‌ی آن‌ها دست به تولید محتوا زد.

محصول جدید اپل از ویژگی‌های بسیار جالب توجهی برخوردار است که از بین آن‌ها می‌توان به USB 3.0 بسیار سریع برای انتقال اطلاعات اشاره کرد.

از آنجایی که آیپد پرو محصول هیجان‌انگیزی برای بسیاری از کار بران به شمار می‌رود، ویدیوهایی از جعه‌گشایی این محصول منتشر شده است. در ادامه می‌توانید یکی از این ویدیوها را مشاهده کنید. در این ویدیو علاوه بر جعه‌گشایی آیپد پرو، قلم و صفحه کلید این محصول هم جعبه‌گشایی می‌شوند.

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

آیپد پرو از یک تراشه‌ی A9X با معماری 64 بیتی بهره می‌برد که قدرت بسیار خوبی را در زمینه‌ی پردازش اطلاعات برای کاربران به همراه می‌آورد. این تبلت در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری راهی بازار شده و با حافظه داخلی‌های 32 و 128 گیگابایت به فروش می‌رسد. روی صفحه نمایش 12.9 اینچی این محصول به دلیل قابلیتی که روی iOS 9 وجود دارد، می‌توان دو برنامه را به شکل همزمان اجرا کرد.

 

 

منبع: Mashable

 

 

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز