baznashr

زوم‌اپ: اپلیکیشن تخصصی آهنگسازی و تنظیم با Oscilab

on .

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم Oscilab یکی از تخصصی‌ترین اپلیکیشن‌های ساخته شده در زمینه‌ی آهنگسازی در گوشی‌های موبایل است. به طوری که بر خلاف دیگر برنامه‌ها که بیشتر جنبه‌ای تفریحی دارند تا حرفه‌ای، کار کردن با Oscilab از پس هر کاربری بر نخواهد آمد و اگر تجربه ای از کار با نرم‌افزارهای موسیقی یا... نداشته باشید، قادر به کار کردن با Oscilab نیز نخواهید بود. برای پی بردن به درجه‌ی حرفه‌ای بودن Oscilab همین کافی است که بدانید این اپلیکیشن از MIDI-output پشتیبانی می‌کند که به کمک آن می‌توانید یکی از حرفه‌ای‌ترین ویژگی‌های یک نرم‌افزار آهنگسازی را در اختیار داشته باشید.

oscilab 2 fd71f

Oscilab دارای رکوردر اختصاصی و داخلی با پشتیبانی از چندین لاین مجزا است که توسط آن می‌توانید یک آهنگ کامل را، به تفکیک سازها و صدای خواننده، ضبط کنید و با پخش همزمان لاین‌ها، یک موسیقی کامل را به وجود بیاورید. وجود بانک سپمل‌های مختلف نیز از ویژگی‌های بسیار شایسته‌ی این اپلیکیشن به حساب می‌آید که بدون نیاز به کامپیوتر و VST‌های مختلف، شما را قادر به ساخت آهنگ‌های الکترونیک در داخل موبایل می‌کند. توسط Drumkit‌های آماده‌ی برنامه نیز به مجموعه‌ای کامل از ریتم‌ها دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از این نمونه‌های آماده، در پروژه‌های خود استفاده کنید. توسط لینک‌های زیر می‌توانید نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن را برای گوشی‌های خود دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز