baznashr

همکاری ال جی با شیائومی برای تامین پنل‌های OLED

on .

همکاری ال جی با شیائومی برای تامین پنل‌های OLED

بر اساس گزارش‌هایی که از چین می‌رسد، شیائومی وارد مذاکراتی با LG Display شده تا بتواند به زودی و تا سال ۲۰۱۶ محصولات خود را با پنل‌های OLED به بازار ارائه کند. در همین گزارش‌ها گفته شده که این مذاکرات تا حدود زیادی به سرانجام رسیده و شیائومی در حال حاضر در حال چانه زدن بر روی بهترین قیمت ممکن با ال‌جی است.

انتظار می‌رود تا پیش از پایان سال ۲۰۱۵ دو غول کره‌ای و چینی به توافقی در این زمینه برسند و تا سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ شیائومی بتواند اولین سری از پنل‌های OLED را از ال‌جی تحویل بگیرد.

همانطور که می‌دانید پرچم‌دار جدید شیائومی با نام Xiaomi Mi 5 قرار است در همان حوالی یعنی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ معرفی شود؛ پس پیش‌بینی اینکه این گوشی با پنل OLED  همراه باشد بسیار سخت است. در هر حال برخی از دستگاه‌های مهم شیائومی در سال ۲۰۱۶ به احتمال بسیار قوی پنل‌های OLED را به همراه خود خواهند داشت.

نکته‌ی جالبی که می‌توان از این خبر برداشت کرد این است که شیائومی از ال‌جی دیسپلی درخواست تولید پنل‌های OLED کرده، در حالی که سامسونگ برای مدت مدیدی است که استاد تولید چنان نمایشگر‌هایی است و حداقل چند پیراهنی بیشتر از ال‌جی در این زمینه پاره کرده؛ شاید این درخواست همکاری نشان می‌دهد که شیائومی نسبت به سامسونگ  احساس رقابت بیشتری دارد تا همکاری نزدیک. 

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز