شنبه, 14 مهر 1397 بازدید 6586 بار

دانلود نرم افزار مجازی ساز VMware Workstation 15

VMware Workstation  قدرتمند ترین و معروف ترین ابزار موجود در زمینه مجازی سازی ویندوز به شمار می رود. کاربران به راحتی می توانند بدون این که کوچکترین صدمه ای به سیستم عامل خود وارد نمایند حجیم ترین ابزار ها را برروی یک سیستم مجازی نصب نمایند و به راحتی استفاده کنند.

VMware Workstation Pro v15 این نرم افزار با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا، کارایی را در تولید نرم افزارها بهبود می بخشد، هزینه ها را کاهش می دهد و انعطاف پذیری را بالا می برد و راه امن تری را برای جواب گرفتن از برنامه ها پیش پای ما می گذارد. نصب VMware روی رایانه های دکستاپ اولین گام برای انتقال ساختار IT موجود به یک ساختار مجازی است. با مجازی ساز VMware Workstation غیر از ساده کردن عملیات توسعه و تست نرم افزار و سرعت بخشیدن به توسعه برنامه های کاربردی، سازگاری برنامه های کاربردی و اجرای عملی مهاجرت از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر را تضمین می کند و امکان امتحان این که آیا این نقل و انتقال و تعویض سیستم عامل، زیانی برای شبکه یا سایر نرم افزارهای کاربردی در حال اجرا دارد یا خیر را به شما می دهد.

قابلیت های جدید VMware Workstation 15

در این ورژن تغییرات زیادی در نرم افزار ایجاد شده است اما مهمترین تغییرات کاربردی پشتیبانی از سیستم عامل های جدید (لینوکسی و ویندوزی) می باشد، در ادامه برخی دیگر از این تغییرات را معرفی خواهیم کرد:

1- تغییر در ظاهر نرم افزار

ظاهر نرم افزار VMware Workstation و VMware Player به کلی تغییر کرده است و بیش از ۵۰۰ آیکون در نرم افزار آپدیت شده است.

2- Stretch Mode

سیستم عامل ها در حالت Stretched قرار خواهند گرفت که موجب کامل قرار گرفتن سیستم عامل در صفحه نمایش به همراه افزایش DPI که موجب راحت خواندن، بزرگ تر شدن نمایش را به همراه دارد.
برای انجام اینکار از منو View گزینه Stretch Guest را انتخاب کنید.

3- اضافه شدن قابلیت اتصال با SSH

اگر از ویندوز ۱۰ نسخه ۱۸۰۳ یا بالاتر استفاده می کنید، شما همچنین می توانید از قابلیت جدید One-Click-SSH برای دسترسی سریع به SSH به VM Linux استفاده کنید. این ویژگی همچنین برای ریموت به سرورهای vSphere، ESXi و Workstation می باشد.

4- بهبود قدرت گرافیکی

پشتیانی از DirectX 10.1 و گرافیک به رزولوشن 4K به حداکثر رم 3 گیگابایت میباشد

5- پشتیبانی کامل از ESXI 6.7 و vCenter Server Appliance 6.7

6- کار با Storage های NVMe

  دانلود نرم افزار VMware Workstation 15.0.0-10134415 Pro بهمراه Keygen

Password : www.isatisserver.ir

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

پربازدیدترین مطالب

"«قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد»."