baznashr

تماشا کنید: عماد، دقیق ترین موشک بالستیک هدایت شونده‌ ایران با موفقیت آزمایش شد

on .

موشک بالستیک عماد
خبرگزاری رویترز اعلام کرد: ایران موشک بالیستیک دوربرد جدید خود را با موفقیت آزمایش کرد.

شبکه المیادین نیز اعلام کرد: وزیر دفاع ایران از آزمایش موشک دور برد عماد خبر داد و افزود این موشک نسل جدیدی از موشک های بالستیک است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز گزارش داد: "ایران با موفقیت موشک بالستیک دوربرد جدید خود را آزمایش کرد. موشک عماد 1700 کیلومتر برد و ظرفیتی 750 کیلوگرمی دارد. این آزمایش موفقیت‌آمیز نشان‌دهنده پیشرفت آشکار ایران در ارتقاء دقت سامانه موشکی این کشور است."

شبکه سی ان ان نیز اعلام کرد: ایران موشک دوربرد زمین به زمین جدید خود را با موفقیت آزمایش کرد. موشک عماد، که به دست کارشناسان داخلش طراحی و ساخته شده است، اولبن موشک ایرانی است که می تواند تا لحظه اصابت به هدف هدایت شود.

فرانس 24 نیز گزارش داد: ایران اعلام کرد موشک جدید دوربرد ساخت داخل را آزمایش کرده است. موشک عماد نخستین موشک دوربرد ایرانی با قابليت هدايت و كنترل تا لحظه اصابت به هدف است.

خبرگزاری فرانسه نیز نوشت: ایران روز یکشنبه خبر آزمایش موفقیت آمیز موشک دور برد جدید بومی را اعلام کرد که نخستین موشك دوربرد این کشور با قابلیت هدایت و كنترل تا لحظه اصابت به هدف است. وزارت دفاع ایران تصاویر پرتاب موشک «عماد» را در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد.

خبرگزاری شین هوا هم نوشت: تلویزیون دولتی ایران به نقل از وزیر دفاع این کشور از آزمایش موفقیت آمیز موشک دور برد خبر داد. حسین دهقان درباره طراحی "عماد" اولین موشک دوربرد قابل کنترل و هدایت شونده ایران تا لحظه برخورد به هدف گفت" طراحی و ساخت این موشک دوربرد به وسیله کارشناسان بومی انجام شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: ایران موشک بالستیک هدایت شونده دور برد سطح به سطح جدید خود را به طور موفقیت آمیز آزمایش کرد.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز