baznashr

زوم‌اپ: مدیریت رام و تغییرات سیستمی با اپلیکیشن ROM Toolbox

on .

در حال حاضر پلتفرم روت شده‌ی اندروید یکی از آزادانه‌ترین پلتفرم‌های موجود در دنیا است؛ به طوری که هر عملی که فکرش را کنید در آن ممکن خواهد بود. ROM Toolbox اپلیکیشنی در این زمینه به حساب می آید که ابزارک‌های بسیاری را در زمینه‌ی تغییرات سیستمی گوشی در اختیار شما قرار می دهد و در صورتی که گوشی شما روت شده باشد، می توانید با نصب آن به انبوهی از امکانات متنوع دسترسی پیدا کنید. این امکانات در سه شاخه‌ی اصلی با عنوان‌های Rom Manager, App Manager و Root Browser در اختیار شما قرار خواهند گرفت که در ادامه به معرفی جزئی هر کدام از این بخش‌ها خواهیم پرداخت.

romm2

در بخش Rom Manager شما می‌توانید تنظیمات بسیاری را در رام خود ایجاد کنید. برای مثال می توانید انیمیشن بوت گوشی را با هر انیمیشن دلخواه دیگری جایگزین کنید یا آیکون باتری و فونت دستگاه را نیز تغییر دهید. بخش App Manager نیز امکانات بسیاری را در رابطه با مدیریت برنامه‌ها در اختیارتان قرار می دهد که برای مثال می‌توان به امکان Freeze و Defrost کردن برنامه‌ها اشاره کرد. همچنین توسط ابزار permissions در این بخش نیز می توانید امور ارزشمندی مانند حذف اجازه‌ی دسترسی به اینترنت که برای بعضی برنامه‌ها و بازی‌ها به شدت مورد نیاز خواهد بود را در اختیار داشته باشید. بخش سوم نیز همانطور که از نام آن پیداست یک مرورگر در اختیار شما قرار خواهد داد که تمامی امکاناتی که نیاز به روت بودن گوشی دارند در آن در نظر گرفته شده است. برای مثال تغییر permissions اپلیکیشن‌ها که نیاز به روت بودن گوشی دارد یکی از مواردیست که می توانید توسط این مرورگر به انجام برسانید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز