baznashr

دوربین گوشی گوگل پیکسل 2 ، بالاترین امتیاز را از DxOMark دریافت کرد!

on .

به دنبال معرفی گوشی های جدید گوگل، DxOLabs نیز با انتشار نتایج تست دوربین گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2)، بالاترین امتیاز را برای این موبایل در نظر گرفته است.

در شرایطی که محصولاتی همچون گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس با ثبت امتیاز 94 در تست‌های DxOMark عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند، حالا دوربین گوشی گوگل پیکسل 2 با کسب مجموع امتیاز 98، تمامی رکوردهای قبلی را تغییر داده است.

پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال بر خلاف نسل قبلی که از سنسوری 1/2.3 اینچی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می‌بردند، به سنسوری 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.6 اینچ و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 مجهز شده‌اند تا توانایی دوربین پشتی در ثبت تصاویر افزایش یابد. هرچند، در این میان نباید نقش فوکوس خودکار دوال پیکسل و لرزشگیر اپتیکال را نیز نادیده گرفت.

دوربین گوشی گوگل پیکسل 2

اگرچه دوربین این تلفن هوشمند از نظر فنی پیشرفت‌هایی نسبت به قبل داشته است، اما تفاوت دوربین گوشی گوگل پیکسل 2 با سایر تلفن های هوشمند موجود در بازار، تنها هنگام ثبت تصاویر مشخص خواهد شد. در حقیقت دوربین پشتی در ثبت تصاویر، امتیاز 99 را از DxOMark دریافت کرده است. در روز روشن، عملکرد پیکسل 2 از نظر ثبت جزئیات، نمایش رنگ‌ها و محدوده دینامیکی تحسین‌برانگیز است. در محیط‌های کم‌نور علی رغم از دست رفتن برخی جزئیات، موبایل جدید آمریکایی‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد.

یکی از مواردی که احتمالا متوجه آن شده باشید، اضافه کردن افکت بوکه به تصاویر بدون نیاز به سنسور دوم است. در حقیقت مهندسان با تکنیک‌های نرم افزاری، امکان خلق چنین تصاویری را ممکن می‌کنند. به گفته DxO، این حالت نسبت به گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته است، ولی زمانی که قصد ایجاد عکسی طبیعی با پس‌زمینه بلور را داشته باشید، عملکرد آن به خوبی آیفون 8 پلاس نخواهد بود.

گوشی جدید گوگل در ثبت ویدیوها نیز امتیاز 96 را کسب کرده است. نوردهی خوب، سرعت بالا، عملکرد روان و فوکوس خودکار پایدار در کنار ردیابی آبجکت‌ها با تعادلی فوق‌العاده بین کاهش نویز و ثبت جزئیات، از جمله ویژگی‌های قابل توجه دوربین این اسمارت فون هستند. به علاوه، کارشناسان از الگوریتم‌های عالی برای تثبیت ویدیوها و بهبود آن نسبت به گذشته نیز سخن گفته‌اند.

دوربین گوشی گوگل پیکسل 2

تصور می‌کنید گوشی های جدید گوگل تا چه زمان، عنوان بهترین دوربین موبایل را حفظ خواهند کرد؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز