baznashr

داک هواوی میت 10 مثل سامسونگ دکس، گوشی شما را به یک دسکتاپ تبدیل می‌کند (شایعه)

on .

داک هواوی میت 10

به نقل از جدیدترین شایعات داک هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) می‌تواند با عملکردی مشابه سامسونگ دکس، گوشی شما را با اتصال به مانیتور، به یک دسکتاپ تبدیل کند.

سامسونگ دکس به کاربران خود اجازه می‌دهد زمانی که گوشی اندرویدی خود را همراه با آن به یک نمایشگر بزرگ‌تر متصل کنند، از رابط کاربری تازه‌ای نظیر یک دسکتاپ بهره‌مند شوند. بدیهی است که این یک گام پیشرفته‌تر از رابط کاربری اندروید است که تا به حال از آن استفاده می‌کردیم.

حال اخباری از فرانسه به گوش می‌رسد که عنوان می‌کند داک هواوی میت 10 نیز درست همانند سامسونگ دکس می‌تواند به کاربران این گوشی قابلیت استفاده از حالت دسکتاپی را مهیا کند. به نقل از این گزارش حتی میت 10 می‌‌تواند از طریق Miracast به صورت بیسیم نیز به یک نمایشگر بزرگ‌تر متصل شود. “Yanis Anteur” مدیرعامل شرکت MirAxess در جدیدترین گزارش خود عنوان کرده است که هواوی میت 10 می‌تواند قابلیتی به سبک کامپیوترهای شخصی را به کاربرانش ارائه کند. نکته جالب توجه اینجاست که خود هواوی نیز در تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی هواوی میت 10 از آن به عنوان یک «دیوایس» یاد کرده است و از عبارت «گوشی هوشمند» استفاده نکرده است. علاوه بر این، هواوی میت 10 به لطف چیپست مدرن خود شبیه به یک ماشین هوش مصنوعی است که می‌تواند همانند انسان‌ها ببیند، بی‌اندیشد و بیاموزد.

پشتیبانی داک هواوی میت 10 از Mirabook

هواوی اینک پس از سامسونگ دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان به حساب می‌آید. اگر میت 10 محصولی شایسته و درخور کلاس خود باشد، می‌تواند به کمک هواوی آمده تا سهم خواهی آن‌ها از بازار را حتی بیشتر از این روزها کند. میت 10 همراه با چیپست هوش مصنوعی کایرین 970 ساخت خود شرکت هواوی،‌ می‌تواند با اتصال به یک نمایشگر بزرگ آن را به یک تلویزیون تمام هوشمند تبدیل کند. Yanis Anteur می‌گوید:

هم اکنون ما پیشنهاد می‌کنیم از Mirabook برای اتصال گلکسی اس 8 به دکس و گوشی های ویندوزی به کانتینیوم استفاده کنید. من همچنین یک خبر محرمانه برای شما دارد،‌ گوشی هوشمند جدید هواوی که اکتبر معرفی می‌شود نیز می‌تواند همراه با یک داک نظیر سامسونگ دکس از Mirabook پشتیبانی کند.

لازم به ذکر است هواوی میت 10 در 16 اکتبر (24 مهر ماه) رسما معرفی خواهد شد. شما می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به این گوشی هوشمند را از گجت نیوز دنبال کنید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز