baznashr

مشکل نویز صدای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به زودی برطرف می‌شود

on .

مشکل نویز صدای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به زودی برطرف می‌شود

اخیرا برخی کاربران از مشکل نویز صدای آیفون 8 (Apple iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) و شنیدن صدایی ناهنجار هنگام برقراری تماس خبر داده‌اند.

این کاربران با هجوم به شبکه‌های اجتماعی مختلفی از جمله ردیت و همچنین انجمن‌های MacRumors و اپل، از مشکل نویز صدای آیفون 8 شکایت کرده‌اند.

به دنبال این اتفاقات، اپل نیز طی بیانه‌ای اذعان داشته است که تنها تعداد کمی از کاربران با چنین مشکلی رو به رو بوده و به زودی مهندسان آنها، این مشکل را با ارائه یک به‌روزرسانی نرم افزاری برطرف خواهند کرد.

ما از این مشکل که تعداد محدودی از کاربران با آن رو به رو هستند، مطلع هستیم. هم‌اکنون تیم ما به دنبال راهی برای برطرف کردن آن هستند که شامل ارائه یک آپدیت نرم افزاری می‌شود.

هنوز علت اصلی این مشکل که سبب ایجاد نویز هنگام مکالمه می‌شود، مشخص نشده است. به نظر می‌رسد صدای ناهنجار هنگام مکالمه با هر دو گوشی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس شنیده می‌شود و بنا بر گزارش کاربران مختلف، این موضوع به منطقه یا اپراتور خاصی محدود نیست.

این مشکل تنها زمانی وجود دارد که بخواهید از طریق اپلیکیشن Facetime، تماس برقرار کنید. در نتیجه، این صدای ناهنجار در تمام تماس‌ها یا استفاده از earpiece به عنوان اسپیکر شنیده نخواهد شد. به همین جهت، احتمالا این یک مشکل نرم افزاری خواهد بود. ویدیوی زیر، این صدا هنگام برقراری تماس را نشان می‌دهد. هرچند، احتمالا برای شنیدن آن به هدفون نیاز خواهید داشت.

این نویز به صورت یک صدای ناهنجار از دستگاه خارج می‌شود. البته شاید وجود آن به صورت کامل تماس شما را مختل نکند، اما در طولانی‌مدت آزاردهنده خواهد بود.

هنوز اپل زمان عرضه آپدیت جدید خود را مشخص نکرده است. با این حال، معمولا چندین به‌روزرسانی به دنبال عرضه محصولات جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این دومین باری‌ست که اپل قصد ارائه آپدیتی مخصوص برای محصولاتی را دارد که این ماه عرضه شده‌اند. پیش از این، یک مشکل نرم افزاری در اپل واچ 3 به جای شبکه 4G LTE، سبب اتصال آن به شبکه‌های وای فای نامعتبر می‌شد که در صورت عدم کنترل، مشکلات جبران‌ناپذیری در انتظار کاربران بود. ولی به نظر می‌رسد مشکل نویز صدای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اهمیت پایین‌تری دارد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز