baznashr

گوشی جدید ال جی وی 30 گوی سبقت را از نوت 8 ربود (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

on .

بر اساس نتایج نظرسنجی هفته پیش گجت نیوز، گوشی جدید ال جی وی 30 (LG V30) بار دیگر ثابت کرد که تا این لحظه، محبوب ترین گوشی نیمه پایانی سال 2017 است.

هفته گذشته، و در انتهای مطلب بررسی کامل فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8)، از شما پرسیده بودیم که دومین پرچمدار سامسونگ را می‌پسندید یا به گوشی جدید ال جی وی 30 علاقه بیشتری دارید. تعداد زیادی از کاربران گجت نیوز در این رای‌گیری شرکت کرده و به گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کردند.

گوشی جدید ال جی وی 30 گوی سبقت را از نوت 8 ربود (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

طبق نتایج این نظرسنجی، تعداد طرفداران فبلت ال جی بیشتر از نوت 8 بوده و بر این اساس، گوشی جدید ال جی وی 30 را می‌توان محبوب ترین اسمارت فون نیمه دوم سال 2017 دانست. البته، این نتایج تا قبل از معرفی پرچمدار اپل بوده و قطعا طرفداران آیفون 8 می‌توانند تاثیر زیادی در این انتخاب داشته باشند.

اما از سوی دیگر، برندهای چینی نیز در حال انجام مقدمات لازم برای معرفی پرچمداران آخر سال خود هستند. در این بین، شاید جدی‌ترین رقیب را بتوان هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) دانست؛ گوشی موبایلی که با طراحی به‌روز خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و طرفداران بی‌شماری نیز در ایران جمع کرده است.

گوشی جدید ال جی وی 30 گوی سبقت را از نوت 8 ربود (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

کانسپت هواوی میت 10

چه عواملی گوشی جدید ال جی وی 30 را محبوب‌تر از نوت 8 کرد؟

با مشاهده نظرات کاربران، می‌توان گفت که طرفداران ال جی بر قیمت مناسب‌تر، صدای واضح و شفاف‌تر، دوربین بهتر و تعمیرپذیری بالاتر گوشی جدید ال جی وی 30 و نامطمئن‌بودن سری نوت تاکید کرده‌اند. اما در سوی دیگر میدان، رم بالاتر، قلم اس‌پن، فروش بیشتر گوشی های سامسونگ، برند معتبرتر، دستیار صوتی اختصاصی و اسکنر عنبیه چشم نیز مهمترین دلایل انتخاب گلکسی نوت 8 سامسونگ از سوی طرفداران این گوشی رده‌بالا بود.

اما با توجه به محبوبیت بالای این دو محصول و نزدیکی به معرفی پرچمدار جدید اپل، آیا به نظر شما می‌توان آیفون 8 را موفق‌تر دانست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز