baznashr

احتمال رونمایی از ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت در ایفا 2017 +‌ عکس

on .

ظاهرا سامسونگ قصد دارد هفته آینده در نمایشگاه IFA 2017 از ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت (Samsung Gear Sport) که عملا پکیجی از یک ساعت هوشمند و ردیاب سلامت است رونمایی کند. اطلاعاتی از این گجت پوشیدنی به بیرون درز پیدا کرده است.

پیرو معرفی هفته گذشته سامسونگ از گوشی گلکسی نوت 8 خود، این شرکت تایید کرده است که از یک ساعت هوشمند جدید خانواده گیر اس در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی خواهد کرد. ما پیشتر زمزمه‌هایی را در مورد یک ساعت ترکیبی از ساعت Gear S3 و مچ‌بند Gear Fit 2 با نام گیر اسپورت شنیده بودیم؛ حال سایت رسمی فروشگاه گیر سامسونگ رسما عرضه این گجت پوشیدنی را تایید کرده است.

احتمال رونمایی از ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت در ایفا 2017 +‌ عکس

سامسونگ گیر اس 2

زمانی که شما قصد دارید یک اپلیکیشن جدید را در اپ استور سامسونگ گیر به ثبت برسانید از شما پرسیده می‌شود که برنامه شما از چه رزولوشنی از گجت‌های پوشیدنی گیر پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در اینجا یک گزینه 216×432‌ پیکسلی برای گیر فیت 2 و احتمالا گیر فیت 2 پرو، یک گزینه 360×480 پیکسلی برای گیر اس، یک گزینه 320×320 پیکسلی برای سه محصول گیر 1، گیر 2 و گیر 2 نئو و همچنین یک گزینه 360×360 پیکسلی برای دو ساعت هوشمند گیر اس 2 و گیر اس 3 وجود دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت

پس از انتخاب وضوح 360×360 پیکسلی و رفتن به صفحه بعد، شما با یک سوال جدید روبرو می‌شوید که از شما می‌پرسد اپلیکیشن شما با کدام دیوایس مطابقت دارد؛ به طور مثال کدام گوشی و کدام گجت پوشیدنی با آن خوب کار می‌کند. به لطف یکی از توسعه دهندگان برنامه نویس، اینک ما می‌دانیم که نام ساعت هوشمند سامسونگ گیر اسپورت نیز به دو گزینه گیر اس 2 و گیر اس 3 همراه با این وضوح اضافه شده است.

هرچند این هیچ چیزی را در مورد گجت پوشیدنی جدید سامسونگ افشا نمی‌کند، اما حداقل اینک ما می‌دانیم که وضوح نمایشگر آن همچون گیر اس 2 و اس 3 در حدود 360 پیکسل خواهد بود.

علاوه بر این، وب‌سایت کره‌ای Tizen Cafe نیز اخیرا تصویری را مرتبط با وب‌سایت سامسونگ منتشر کرده است که لوازم جانبی مختلف ارائه شده توسط این کمپانی را به نمایش گذاشته است. همراه با گیر وی آر، ایربادهای بی‌سیم IconX و مچ‌بند هوشمند گیر فیت 2 پرو، ما می‌توانیم تصویری از ساعت هوشمند گیر اسپورت را نیز مشاهده کنیم. طراحی این ساعت کاملا شبیه به گیر اس 2 عرضه شده در سال 2015 است که عملا نکته منفی به حساب نمی‌آید. بدنه‌ی این ساعت به نظر جمع و جور و باریک است و به نقل از گزارش‌هایی که پیشتر شنیده بودیم حتی از گیر اس 3 نیز کوچک‌تر است. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که ساعت هوشمند اسپورت جدید سامسونگ می‌تواند تا عمق 50 متری آب مقاومت کند.

سامسونگ گیر اسپورت

سامسونگ گیر اسپورت ؛ ترکیبی از یک ساعت هوشمند و ردیاب سلامت

انتظار می‌رود سامسونگ گیر اسپورت را که عملا به عنوان یک ساعت هوشمند و ردیاب سلامت به صورت ترکیبی در یک پکیج جداب سخت افزاری عمل می‌کند را برای کسانی که از ابعاد و اندازه گیر اس 3 ناراضی هستند روانه بازار کند. هرچند در حال حاضر اطلاعات ما از این دیوایس بسیار محدود است و امیدواریم سامسونگ از این ساعت در نمایشگاه IFA 2017 که هفته آینده در برلین برگزار می‌شود، رونمایی کند.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز