baznashr

Tinker Board ایسوس با گارانتی رسمی در ایران؛ ایده‌هایتان را طراحی کنید

on .

Tinker Board ایسوس ، بوردی است که جهت استفاده علاقه‌مندان به فناوری و الکترونیک تولید شده و به تازگی با گارانتی رسمی در کشورمان عرضه شده است.

ایسوس به عنوان بزرگترین تولیدکننده مادربورد در جهان، بوردی به منظور استفاده علاقه مندان به فناوری و الکترونیک تولید و عرضه کرده است که Tinker Board نام دارد. Tinker Board که یک SBC یا Single Board Computer است، به منظور استفاده در سیستم‌های آموزشی، اینترنت اشیا (IoT)، رباتیک و نظایر آن بسیار کاربرد دارد.

Tinker Board ایسوس

استفاده از سخت افزار قدرتمند در Tinker Board ایسوس

ایسوس به دلیل استفاده از سخت افزاری قدرتمند، دو برابر کارایی بیشتری را برای Tinker Board نسبت به رقیب خود یعنی Raspberry Pi فراهم آورده است. پردازنده چهار هسته‌ای Rockchip RK3288، تراشه گرافیکی Mali™-T764، دو گیگابایت رم LPDDR3 با هم امکان پخش محتوای 4K را به این بورد می‌دهند. علاوه بر آن به دلیل داشتن دارای 4 پورت USB، پورت شبکه RJ45، رابط WiFi 802.11 b/g/n ، بلوتوث 4.0، جک استاندارد صدا با کدک RTL ALC4040 و پورت HDMI، امکان استفاده از Tinker Board بسیار آسان است.

Tinker Board ایسوس Tinker Board ایسوس

 

Tinker Board ایسوس با سیستم عامل‌های بر پایه Debian مانند نسخه‌های Linux و Android سازگار است و شما می‌توانید نسخه‌های بهینه شده را از وبسایت ایسوس دریافت نمایید. به منظور سادگی در استفاده و افزایش توان عملیاتی در DIY، شما می‌توانید با هدرهای رنگی GPIO دستگاه‌های مورد علاقه خود را به Tinker Board بشناسانید و به کمک اتصالات MIPI هم می‌توانید تصویر، وبکم یا دوربین را به راحتی به Tinker Board وصل کنید.

Tinker Board ایسوس

Tinker Board ایسوس با ابعاد استاندارد بوردهای SBC تولید شده که این امر به شما امکان می‌دهد خنک‌کننده، کیس و تجهیزات جانبی رایج و سازگار با این استاندارد را به راحتی در دسترس داشته باشید.

Tinker Board ایسوس

ایسوس به منظور پشتیبانی همه منظوره از Tinker Board، یک انجمن اختصاصی جهت اشتراک اطلاعات علاقه‌مندان در وبسایت خود فراهم آورده است که شما می‌توانید آخرین تغییرات سیستم عامل‌ها، افزونه‌ها و اطلاعات تکمیلی را در آن با سایرین به اشتراک بگذارید.

Tinker Board ایسوس

Tinker Board ایسوس هم‌اکنون با گارانتی رسمی لایف سرویس و سازگار ارقام و گسترش تجارت تابا در کشور در دسترس است.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز