baznashr

درز اطلاعاتی تازه از فورد موستانگ 2018 ؛ عرضه همراه با پنج بسته ارتقا دهنده

on .

اطلاعات جدیدی از اتومبیل فورد موستانگ 2018 (Ford Mustang 2018) به بیرون درز کرده است که پنج بسته ارتقا دهنده این خودرو آمریکایی را شرح می‌دهد.

همواره موستانگ در بین تمامی اتومبیل‌های شرکت فورد از محبوبیت خاصی برخوردار است. در حالی که طرفداران این کمپانی برای رونمایی از خودرو فورد موستانگ 2018 روزشماری می‌کنند، این هفته به لطف تصاویر انتشار یافته از صفحه سفارش این خودرو اطلاعات تازه‌ای به دست رسیده است.

فورد موستانگ 2018

شاید هنوز نسخه‌هایی با پیشرانه چهار سیلندر 2.3 لیتری اکو بوست و 5 لیتری هشت سیلندر فورد موستانگ جدید تایید نشده باشد، اما اینک می‌دانیم که شرکت خودروساز آمریکایی چه بسته‌های ارتقا دهنده و آپشن‌های منحصر به فردی را برای این محصول خود در نظر گرفته است. این شرکت پنج بسته ارتقا دهنده را بسته به نیروهای محرکه موستانگ جدید ارائه خواهد کرد که شامل اکو بوست Premium Pony، اکو بوست Wheel and Stripe، اکو بوست Performance، GT Performance و Black Accent هستند.

بسته‌های ارتقا دهنده فورد موستانگ 2018

بسته Premium Pony از جلوپنجره‌ای با رنگ روشن همراه است که با توجه به رنگ بدنه، در کنار نوارهای اطراف سفید و یا آبنوس قرار دارد. علاوه بر این باید به لوگو سه قسمتی اسب، تزئینات داخلی کرومی و رینگ‌های آلومینیومی پولیش شده 19 اینچی به عنوان دیگر جزئیات این بسته اشاره کرد.

بسته Wheel and Stripe مجموعه جدیدی از رینگ‌ها را شامل می‌شود و نوارهای روی گلگیر آن در رنگ آبنوس یا نقره‌ای (بسته به رنگ بدنه) موجود است.

بسته Performance عملکرد شگفت انگیزی را به فورد موستانگ 2018 می‌بخشد. از نظر ظاهری این بسته شامل یک باله پشتی نونوار شده و رینگ‌های 19 اینچی سکشن 255 می‌شود. از نظر فنی نیز این مدل حاوی تنظیمات شاسی تازه، کنترل ثبات کالیبره شده، رادیاتور بزرگ‌تر و همچنین ساختاری متفاوت در بخش‌های ABS و EPAS می‌شود.

بسته GT Performance به جز تغییرات بسته بالا، برخی دیگر از تغییرات جدیدتر را نیز در بر می‌گیرد. جی تی پرفورمنس حاوی مجموعه‌ای از کالیبرهای تمرز جلو 6 پیستون برمبو، استرات تاور، کی براسس، میلن لنگ عقب بزرگ‌تر و کمک فنرهای جلوی سنگین‌تر در جهت ارائه سواری و جابجایی هرچه بهتر است. از نظر ظاهری نیز این بسته حاوی یک باله عقب و اسپلیتر جلوی متفاوت است.

در انتها بسته Black Accent نیز حاوی رینگ‌های 19 اینچی مشکی، اسپویلر مشکی در صندوق عقب، لوگو‌هایی با رنگ مشکی و سقفی مشکی رنگ است.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز