baznashr

گیم شات: به عقیده مایکل پچر پلی استیشن 5 قدرت محاسبه‌ای بالاتری نسبت به ایکس باکس وان ایکس خواهد داشت

on .

«مایکل پچر» (Michael Pachter)، تحلیل‌گر معروف صنعت بازی‌های ویدیویی، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که پلی استیشن 5 از ایکس باکس وان ایکس قدرت محاسبه‌ای بیشتری خواهد داشت.

اگر جزو افرادی هستید که پیش‌بینی‌های پچر را دنبال می‌کنید، حتما در جریانید که او معتقد است کنسول نسل بعدی شرکت سونی، یعنی پلی استیشن 5 در سال 2019 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. او همچنین اشاره کرده است که این کنسول نسل بعدی از بازی‌های نسل حاضر (نسل هشتم) نیز پشتیبانی خواهد کرد و به اصطلاح داری قابلیت Backward compatible خواهد بود. بنابر عقیده مایکل پچر، شرکت سونی نیازی ندارد تا کنسول نسل بعدی خود را در سال آینده منتشر کند چرا که ایکس باکس وان ایکس خطر جدی برای این شرکت به شمار نمی‌رود و تاکید کرد که همچنان منتظر رونمایی از پلی استیشن 5 در سال 2019 است (نه 2018).

طبق گفته‌های پچر، شرکت سونی منتظر است تا تلویزیون‌های 4k به اندازه کافی محبوب و ارزان شوند تا آن‌ها بتوانند بیشترین استفاده را از این تکنولوژی ببرند. بدون شک کنسول نسل بعدی شرکت سونی از کنسول میان نسلی شرکت مایکروسافت قدرتمندتر و سریع‌تر خواهد بود.

شبکه پلی استیشن

پچر در مصاحبه خود با سایت « گیمینگ‌ بولت» (GamingBolt) گفت:

زمانی که تلویزیون‌های 4k در سال 2019 به اندازه کافی ارزان شوند، شرکت سونی کنسول تماما 4k و نسل بعدی خود را معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این کنسول قدرت محاسبه‌ای بیشتری نسبت به ایکس باکس وان ایکس داشته باشد و در واقع شرکت‌های سونی و مایکروسافت وارد رقابت ترافلاپس بیشتر بر روی کنسول شده‌اند. او همچنین خاطرنشان کرد که کنسول‌های نسل هشتمی شرکت سونی (پلی استیشن 4، اسلیم و پرو) همانند کنسول‌های پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3، دارای طول عمر طولانی خواهند بود و تا مدت‌ها پس از عرضه پلی استیشن 5 همچنان از آن‌ها پشتیبانی خواهد شد.

هرچند پیش‌بینی‌های مایکل پچر منطقی به نظر می‌رسند، اما سوال اصلی اینجا است که آیا تلویزیون‌های 4k تا سال 2019 میلادی (کمتر از 2 سال دیگر) به اندازه کافی به محصولاتی محبوب و قابل خرید تبدیل خواهند شد با خیر؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز