baznashr

گیم شات: نام جدید‌ترین عنوان از مجموعه Saw تغییر کرد

on .

آخرین فیلم از مجموعه Saw نام جدیدی دارد. نام این فیلم ترسناک که قرار بوده Saw: Legacy باشد توسط شرکت «لاینزگیت» (Lionsgate) به Jigsaw تغییر کرده است.

بعد از تغییر دادن نام فیلم به Jigsaw، استودیو سازنده لوگویی جدید برای آن منتشر کرد که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

فیلم Jigsaw

فیلم Jigsaw نامش را از شخصیت منفی روان‌پریش سری می‌گیرد که توسط «توبین بل» (Tobin Bell) هنرنمایی می‌شود. به گفته‌ی سازندگان فیلم Jigsaw، بل در عنوان جدید نیز حضور خواهد داشت. شخصیت «جیگسا» در فیلم سوم از مجموعه Saw مرد، ولی سازندگان این مجموعه راهی برای حضور او در تمام فیلم‌های بعدی پیدا کرده‌اند.

فیلم Jigsaw توسط «پیتر اسپیریگ» (Peter Spierig) و «مایکل اسپیریگ» (Michael Spierig) کارگردانی می‌شود و «جیمز وان» (James Wan) و «لی وانل» (Leigh Whannell) که سازنده این سری هستند، کار تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارند. وان بعد از ساختن فیلم‌های Furious 7 و The Conjuring به یکی از کارگردانان نام آشنای هالیوود تبدیل شده و در حال حاضر درگیر ساخت فیلم Aquaman برای DC است.

سری فیلم‌های Saw به عنوان یکی از پرسود‌ترین فیلم‌های ترسناک تاریخ شناخته می‌شود. اولین فیلم که در سال 2004 ساخته شد بیشتر از 103 میلیون دلار فروخت در حالی که بودجه‌اش فقط 1.3 میلیون دلار بود! در مجموع سری فیلم‌های Saw بیشتر از 870 میلیون دلار فروش داشته‌اند. اخرین فیلم عرضه شده از این سری Saw 3D نام دارد که در سال 2010 اکران شد.

فیلم Jigsaw در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) اکران می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز