baznashr

کالبدشکافی وان پلاس 5 ؛ در دل پرچمدار جدید چینی چه می‌گذرد؟

on .

کالبدشکافی وان پلاس 5 توسط تیم MyFixGuide انجام گرفته است. این کالبدشکافی نشان می‌دهد گوشی موبایل جدید وان پلاس روی هم رفته ساختار مستحکمی داشته و اجزای درونی آن خیلی مرتب در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

وان پلاس 5 جدیدترین پرچمدار چینی است که چند روز بیشتر از رونمایی آن نمی‌گذرد. گفته می‌شود بیشتر از مهندسی، بر روی بازاریابی این گوشی موبایل کار شده و هیاهوی ناشی از معرفی آن، بیش از همه جو تبلیغاتی است، به طوری که حتی برخی افراد به تقلب در بنچمارک وان پلاس 5 عقیده دارند. با این حال، نمی‌توان عملکرد حاصل از قرارگیری اسنپدراگون 835 به عنوان قدرتمندترین چیپست موبایل سال در کنار 8 گیگابایت حافظه رم را نادیده گرفت.

در کالبدشکافی که توسط تیم MyFixGuide انجام گرفت مشخص شد با وجود استحکام کلی ساختار پرچمدار جدید وان پلاس، همچنان نقاط ضعفی در آن دیده می‌شوند. مهر و موم قطعات در گوشه‌ها و همچنین طراحی نازک دستگاه ما را به یاد طراحی محصولات رده بالای کمپانی‌هایی مثل اپل، سامسونگ، اوپو و ویوو می‌اندازد، اما متاسفانه برخی از اتصال‌دهنده‌های درونی به ظرف فلزی دستگاه متصل نشده‌اند و ممکن است بر اثر بروز برخی حوادث از جای خود رها شوند.

البته این ارزیابی تیم بسیار موشکافانه است و حین استفاده روزانه و حتی بروز حوادث و برخورد ضربه‌های احتمالی، مشکل جدی برای آن پدید نخواهند آورد. در گالری زیر می‌توانید وان پلاس 5 را در حالتی که تمامی دل و روده آن بیرون ریخته مشاهده کنید!

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز